7 τρόποι να αντιμετωπίσετε τις ακυρώσεις και τις καθυστερήσεις πτήσεων

Οι ακυρώσεις πτήσεων και οι καθυστερήσεις τους είναι πολύ συχνό φαινόμενο στη χώρα μας το τελευταίο καιρό. Χωρίς να δίνουν απαντήσεις οι αεροπορικές εταιρείες, στο επιβατικό κοινό, για το λόγο που γίνεται η κάθε καθυστέρηση ή ακύρωση. Απλώς ανακοινώνουν ότι κάποιες πτήσεις δυστυχώς δεν θα πραγματοποιηθούν. Αυτό ίσως και να είναι καλύτερο από το να είσαι στο αεροδρόμιο έτοιμος για την απογείωση και τελικά να μάθεις ότι η πτήση σου θα έχει καθυστέρηση κάποιων ωρών.

Τις περισσότερες φορές σοκάρεσαι όχι τόσο πολύ για την ακύρωση της πτήσης αλλά περισσότερο, σαν επιβατικό κοινό, μας ενοχλεί η έλλειψη κάποιας στοιχειώδους ευγένιας από το προσωπικό του αεροδρομίου ή τους υπαλλήλους των αεροπορικών εταιρειών.

Πιστεύουμε ότι πρέπει να υπάρχει η απαραίτητη ενημέρωση αλλά και μια πρόβλεψη όσον αφορά το τι θα γίνει με τους επιβάτες της πτήσης που δεν πραγματοποιήθηκε τελικά.

Θα σας δώσουμε κάποιες συμβουλές για το μπορείτε να χειριστείτε τη συγκεκριμένη κατάσταση.

Συγκεντρωθείτε

Μόλις μάθουμε ότι η πτήση μας ακυρώθηκε, το πρώτο που συμβαίνει είναι να πανικοβληθούμε. Ο λόγος φυσικά είναι ότι ήδη έχουμε βγάλει ένα πρόγραμμα και το να μην πετάξουμε εκείνη τη μέρα είναι κάτι που σίγουρα θα μας στοιχίσει. Ας μην συζητήσουμε τη περίπτωση να είναι κάποιο επαγγελματικό ταξίδι που πιθανόν να έχει και άλλους προορισμούς στη συνέχεια. Σκεφτείτε λοιπόν τι είναι αυτό που πρέπει να κάνετε. Να ενημερώσετε τον εργοδότη σας; Να ενημερώσετε το άτομο που θα ερχόταν να σας παραλάβει από το αεροδρόμιο; Η έστω να βρείτε ένα μέρος για να κοιμηθείτε το βράδυ;

Κρατήστε τη ψυχραιμία σας

Δεν θα σας κατηγορήσει κανείς αν χάσετε τη ψυχραιμία σας μόλις μάθετε τα συγκεκριμένα μαντάτα. Έχετε όλα τα δίκια με το μέρος σας. Έχουν υπάρξει περιπτώσεις όπου επιβάτες έχουν χτυπήσει προσωπικό του αεροδρομίου επειδή δεν κατάφεραν να ελέγχουν τις αντιδράσεις τους. Δεν είναι κάτι όμως που θα θέλατε να συμβεί και σε εσάς. Να είστε σταθεροί αλλά ευγενικοί με το προσωπικό του αεροδρομίου και των αεροπορικών εταιρειών. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κανένας από αυτούς δεν φταίει για την ακύρωση ή τη καθυστέρηση της πτήσης σας.

Δικτυωθείτε

Το κάνετε γνωριμίες και νέους φίλους είναι πάντα μια καλή ιδέα. Ιδιαίτερα όταν αυτό γίνεται στην αίθουσα αναμονής. Αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί ως και προνόμιο σε αυτές τις περιπτώσεις.

Διασκεδάστε μόνοι σας

Πάντα να έχετε κάτι μαζί σας που θα σας βοηθά να περνάτε το χρόνο σας. Το πρώτο που έρχεται στο μυαλό όλων φυσικά δεν είναι άλλο από το κινητό μας τηλέφωνο. Ένας πολύ καλός λόγος για να το έχουμε πάντα φορτισμένο λοιπόν και στα ταξίδια μας να έχουμε πάντα μαζί μας ένα πλήρως φορτισμένο powerbank.

Φάτε και πιείτε

Για να σας βοηθήσει να κρατήσετε τη ψυχραιμία σας και να χαλαρώσετε. Η αφυδάτωση και η πείνα μόνο χειρότερα θα μπορούν να κάνουν τα πράγματα εντείνοντας την αγωνία και τη νευρικότητα σας. Το φαγητό έχει αυτές τις ηρεμιστικές ιδιότητες και θα σας βοηθήσει πολύ. Αν δεν πιάσει τότε μια ζεστή σοκολάτα κατά τους χειμερινούς μήνες και ένα παγωτό κατά τους θερινούς, είναι ότι καλύτερο μπορούμε να σας προτείνουμε.

Δείτε αν δικαιούστε αποζημίωση

Μην το αφήσετε να περάσει χωρίς να αναζητήσετε τι δικαιούστε για την όλη ταλαιπωρία που περνάτε. Δεν θα έρθει κάποιος να σας πει ότι αυτά δικαιούσαι σε μια ακύρωση. Αναζητήστε τα δικαιώματα σας και στην αεροπορική εταιρεία αλλά και τι ισχύει γενικά στον κανονισμό. Διαβάστε το άρθρο μας σχετικά με την αποζημίωση σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης.

Κάντε ένα παράπονο

Έχετε το δικαίωμα να καταγγείλετε στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας το συμβάν. Φυσικά πάντα οι περισσότεροι λέμε ότι δεν αξίζει το κόπο να κάνουμε κάτι σε τέτοιες περιπτώσεις αλλά αυτό είναι λάθος. Αν όλο και περισσότεροι κάναμε καταγγελίες όταν πρέπει ίσως να μπορούσαμε να διορθώσουμε κάποιες καταστάσεις.

Απάντηση

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο