Αξιολογήστε την ταξιδιωτική σας εμπειρία στην Ryanair!

Αξιολογήστε την ταξιδιωτική σας εμπειρία στην Ryanair!

Κατά τα τελευταία δυόμιση χρόνια, η Ryanair έχει αρχίσει την αναβάθμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών της, προς ενίσχυση της ψηφιακής της δραστηριότητας, σε μια προσπάθεια να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές λύσεις και εμπειρίες χρήσης στους πελάτες της. Η Ryanair, μέσω αναβαθμισμένων λύσεων και με διαφορετικά αεροπορικά εισιτήρια, προσπαθεί να προσελκύσει ταξιδιώτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους. “Αυτό δεν είναι ένα κόλπο για δημόσιες σχέσεις” αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας και περιγράφει αυτή τη μεταστροφή της εταιρείας ως εξέλιξη, με σκοπό να προσφέρει ποιοτικές ταξιδιωτικές εμπειρίες και σε ένα τελείως διαφορετικό target group απ’αυτό που είχα συνηθίσει την εταιρεία.

Η απήχηση με τα επαγγελματικά αεροπορικά εισητήρια είναι μεγάλη – “εαν γνωρίζαμε την τρομερή απήχηση, θα το είχαμε κάνει χρόνια πριν”, αναφέρει η ίδια πηγή.

Στο πλαίσιο της γενικής αναβάθμισης, η Ryanair πρόσθεσε στις ψηφιακές της εφαρμογές μια καινοτομία, που αφήνει τους επιβάτες που τη χρησιμοποιούν να την αξιολογούν για τη πτήση που έκαναν. Έτσι μετά τη πτήση τους και αφού έκαναν χρήση της εφαρμογής για το check in, μπορούν να βαθμολογήσουν την εμπειρία χρήσης τους(κατά τη διάρκεια της πτήσης, για τα αεροπορικά εισητήρια,το handling, κ.α.) Η Ryanair ζητάει οι πελάτες της να αξιολογήσουν κάθε στοιχεία της πτήσης, από την επιβίβαση ως το φαγητό που διαλέξαν(εαν διαλέξαν), τα ροφήματα, την εξυπηρέτηση του πληρώματος καθώς και τη συνολική βαθμολογία των υπηρεσιών της. Η εταιρεία χρησιμοποιεί τις πληροφορίες για ανατροφοδότηση(feedback) με σκοπό να εξυγχρονίζεται στις ανάγκες των πελατών και να διορθώνει όποια κομμάτια θέλουν βελτίωση. Η διαδικασία του feedback είναι σε ισχύ από τον Μάιο και πρόσφατα η Ryanair δημοσίευσε τα πρώτα στοιχεία από περίπου 9000 επιβάτες: Περισσότεροι από τους μισούς βαθμολόγησαν τη συνολική εμπειρία ως πολύ καλή(53%) ενώ το 36% ως απλά καλή(ΟΚ). Το 11% βαθμολόγησε τις αεροπορικές του εμπειρίες ως ανεπαρκούς ποιότητας. Η φιλικότητα του πληρώματος έλαβε τη μεγαλύτερη βαθμολογία, με το 63% των ερωτηθέντων να τη θεωρεί πολύ καλή. Τέλος, τη χειρότερη βαθμολογία έχει η διαδικασία επιβίβασης, που 14% ήταν δυσαρεστημένοι.

Έτσι πλέον, πέρα από αεροπορικά εισιτήρια και online check in & boarding με το κινητό σας, μπορείτε να συμμετέχετε και στην έρευνα της εταιρείας ώστε να τη κάνετε να βελτιώσει τα αδύναμά της σημεία!

Κοινοποιήστε το άρθρο στους φίλους σας!

You may also like...