Πολλοί άνθρωποι αναγκάζονται να ταξιδεύουν πολύ συχνά, για επαγγελματικούς κυρίως λόγους. Όταν η ζωή σου εξελίσσεται σε ένα αεροδρόμιο είναι πολύ δύσκολο να διατηρήσεις υγιεινές επιλογές στη ζωή σου.

Μερικά από όσα μπορεί να αντιμετωπίστε είναι και τα κάτωθι:

  1. Το να κοιμάστε σε διαφορετικά κρεβάτια – το μυαλό μας δεν μας αφήνει να κοιμηθούμε σε άγνωστα μέρη- αίσθημα αυτοσυντήρησης

Είναι κάτι που το παθαίνω κι εγώ πολύ συχνά, προσπαθώ να κοιμηθώ αλλάζοντας θέσεις όλη την ώρα και καταλήγω να κοιμάμαι ώρες αργότερα πιο πολύ λόγω της εξάντλησης την ημέρα του ταξιδιού. Το βράδυ ενός ταξιδιού που φτάνουμε στο ξενοδοχείο και προσπαθούμε να κοιμηθούμε και δεν τα καταφέρνουμε αν δεν περάσουν έως και ώρες. Προσπαθήστε να μειώσετε τη χρήση της τεχνολογίας τουλάχιστον για μισή ώρα πριν πέσετε για ύπνο. Αυτό σημαίνει να κλείσετε την τηλεόραση, το ταμπλετ σας και το κινητό σας. Κάντε ένα ζεστό μπάνιο και ξαπλώστε. Γενικά αν έχετε μια ρουτίνα που ακολουθείτε κάθε βράδυ πριν τον ύπνο θα σας βοηθήσει πάρα πολύ. Πέρα από το μπάνιο δοκιμάστε να κάνετε χαλαρωτικές ασκήσεις που θα μειώσουν τους παλμούς και τη νευρικότητα σας από την επιρροή του νέου χώρου. Μπορείτε επίσης να διαβάζεται ένα κεφάλαιο από ένα βιβλίο και μετά να κοιμάστε.

 

  1. Αρρωσταίνετε – Ο αέρας που αναπνέουμε μέσα στο αεροπλάνο, στα ξενοδοχεία ακόμα και στις αίθουσες συνεδριάσεων δεν ανανεώνεται όσο συχνά πρέπει και είναι επιβλαβής για την υγεία μας. Η έλλειψη υγιεινών επιλογών στα αεροδρόμια ή στα ταχυφαγεία, ακόμα και η αφαγία όταν τρέχουμε από το αεροδρόμιο σε μια συνάντηση και οι μειωμένες ώρες ύπνου για να τα προλάβουμε όλα όταν ταξιδεύουμε μας επηρεάζουν απόλυτα ρίχνοντας τις αντοχές και το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Ξεκινήστε να παίρνετε συμπληρώματα διατροφής πριν ξεκινήσει το ταξίδι σας και γενικά όταν ξέρετε ότι θα χρειαστεί να συναστραφείτε πολύ κόσμο ή να βρεθείτε σε μέρη που επικρατεί πολυκοσμία. Φροντίστε τα συμπληρώματα να είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνη C και D και να πλένετε τα χέρια σας όσο πιο συχνά μπορείτε. Επίσης να έχετε πάντα μαζί σας ένα τζελ ή μαντιλάκια με αντιβακτηριδιακή δράση. Κάτι που πιστεύω με επηρεάζει πολύ στα ταξίδια είναι το ότι δεν καταναλώνω αρκετά φρούτα και λαχανικά. Ελέγξτε αν στο πρωινό το ξενοδοχείο προσφέρει φρούτα και φυσικό χυμό και αν δεν παρέχει φροντίστε να βρείτε σε κάποιο σούπερ μάρκετ.

 

  1. Μη σταθερό πρόγραμμα – όταν ταξιδεύουμε πολύ συχνά είναι λογικό να μην μπορούμε να διατηρήσουμε ένα πρόγραμμα μέσα στη καθημερινότητα μας. Η έλλειψη άσκησης ή η καθιστική στάση για πολλές συνεχόμενες ώρες μας επηρεάζει με πόνο στις αρθρώσεις και μια γενική έλλειψη ενέργειας. Αν αυτό το πρόγραμμα συνεχίζεται για μέρες τότε αναπόφευκτα μπορεί να αντιμετωπίσετε πόνους στη μέση αλλά και μυϊκούς σπασμούς.

Η λύση σε αυτό είναι να κάνετε ότι μπορείτε για να αυξήσετε τη κινητικότητα σας κατά τη διάρκεια της μέρας. Ενημερωθείτε αν υπάρχει κάποιο γυμναστήριο στο ξενοδοχείο ή έστω κάποιο συνεργαζόμενο σε κοντινή απόσταση, ενημερωθείτε για το κόστος ημερήσιας επίσκεψης και αποφασίστε αν θα μπορείτε να το επισκέπτεστε μέρα παρά μέρα για τουλάχιστον μισή ώρα με σαράντα – πέντε λεπτά. Αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα σκεφτείτε μήπως θα μπορούσατε να ξεκινήσετε τη μέρα σας με ένα χαλαρό τρέξιμο κάπου κοντά στο ξενοδοχείο ή ακόμα και στη περίμετρο του. Μίση ώρα και μόνο αρκεί για να νιώσετε αναζωογονημένοι και να ξεκινήσετε τη μέρα σας γεμάτοι ενέργεια. Αν και πάλι το τρέξιμο δεν είναι για σας, σας έχω άλλη μια πρόταση. Υπάρχουν πολλές εφαρμογές με ασκησεολόγια που μπορείτε να έχετε στο κινητό σας τηλέφωνο ή στο τάμπλετ σας και να αφιερώνετε μισή ώρα την ημέρα σε αυτές της ασκήσεις. Εγώ προσωπικά επιλέγω και κάνω μισή ώρα γιόγκα κάθε βράδυ, όταν λείπω σε ταξίδια, γιατί με βοηθά να αποβάλλω όλη την ένταση της μέρας και να έχω έναν ήρεμο ύπνο. Εσείς μπορείτε να επιλέξετε ότι σας αρέσει! Υπάρχουν εφαρμογές για γιόγκα, για πιλατες, εφαρμογές που περιλαμβάνουν ασκήσεις με διατάσεις, ή ακόμα μπορείτε να κάνετε και ενδυνάμωση. Φυσικά εσείς μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε τη γυμναστική σας το πρωί και να είναι κάποιο αερόβιο είδος που θα σας γεμίσει ενέργεια.

 

  1. Προβλήματα με το στομάχι – ακόμα ένας τομέας που επηρεάζεται όσο εμείς ταξιδεύουμε είναι το στομάχι μας. Οι περισσότεροι από μας όταν βρισκόμαστε σε ταξίδια δεν προσέχουμε καθόλου τη διατροφή μας, οι οποία περιλαμβάνει αναρίθμητους καφέδες, λίγο ή και καθόλου πρωινό γεύμα και στο τέλος ένα τεράστιο δείπνο με τους συνεργάτες ή πελάτες μας για να ολοκληρωθεί η μέρα. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα ο μεταβολισμός μας πέφτει και δημιουργείται κατακράτηση υγρών και φουσκώματα.

 Προσπαθήστε να παίρνετε ένα φυσιολογικό και θρεπτικό πρωινό κάθε πρωί, αυτό θα σας κρατήσει για κάποιες ώρες. Αν δεν μπορείτε να εντάξετε ένα γεύμα στο μέσο της ημέρας προσπαθήστε να κάνετε πιο υγιεινές επιλογές στο βραδινό σας. Ελαττώστε το αλάτι και τους υδατάνθρακες και πολύ βασικό είναι  να μειώσετε και το αλκοολ. Όλα αυτά είναι πολύ βασικό να γίνονται ιδιαίτερα τις μέρες πριν από κάποια πτήση καθώς το υψόμετρο επηρεάζει τη διαδικασία της πέψης.

  1. Το να είστε συνεχώς στο δρόμο μακριά από τα αγαπημένα σας πρόσωπα δημιουργεί μια συνεχή ανάγκη να καλύψετε τις μέρες που ήσασταν εκτός. Όλο αυτό επιβαρύνεται και από την προσοχή που δίνουμε καθ όλη τη διάρκεια της μέρας στα mail τα μηνύματα και τα τηλεφωνήματα μη αφήνοντας μα σαν χαλαρώσουμε έστω και λίγη ώρα. 

Για να μην νιώθετε συνεχώς στρεσαρισμένοι από αυτή τη ρουτίνα που σας κατακλύζει προσπαθήστε να διατηρείται ορισμένες σταθερές στη ζωή σας που θα τις ακολουθείτε σε καθημερινή βάση και όχι μόνο στα ταξίδια σας. Ακολουθήστε κάποιες από τις συμβουλές μας. Είτε είναι το τρέξιμο δύο φορές την εβδομάδα, ή η άσκηση κάθε βράδυ ή πρωί, το να διαβάζετε ένα κεφάλαιο από ένα βιβλίο κάθε βράδυ ακόμα και το βγαίνετε μια φορά την εβδομάδα με την παρέα σας. Το να διατηρούμε τέτοιες σταθερές στη ζωή μας και τις ακολουθούμε ότι κι αν γίνει μας βοηθά στο να μη πιστεύουμε ότι χάνουμε πράγματα και εμπειρίες όταν λείπουμε σε ταξίδια. Θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε μια υγιή νοοτροπία όσο μακριά κι αν χρειαστεί να πάτε, όσες μέρες κι να χρειαστεί να λείψετε. Αυτές θα είναι προσωπικές σας ρουτίνες και δεν θα νιώθετε ποτέ ότι παραμελείτε τον εαυτό σας και ότι δεν του αφιερώνετε χρόνο.

Για περισσότερες συμβουλές πάνω στα ταξίδια καθώς και φθηνά αεροπορικά εισιτήρια, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας www.travelo.gr  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *