Τι να κάνετε για να περάσει η ώρα σε μεγάλες πτήσεις

Οι πτήσεις μεγάλης διάρκειας μπορεί να είναι απίστευτα βαρετές. Ειδικά αν δεν υπάρχει wi-fi και τίποτα συγκεκριμένο για να κάνετε. Οι πιο συνηθισμένες απαντήσεις είναι συνήθως το να κοιμηθούμε ή  να διαβάσουμε ένα βιβλίο ή όμως ως και αυτά κάποιες στιγμές τα βαριέσαι και πολλοί άνθρωποι (όπως και εγώ) δε μπορούν να κοιμηθούν σε μια τέτοια άβολη στάση σώματος. Ας δούμε λοιπόν τι διαφορετικό θα μπορούσατε να κάνετε.

Ασχοληθείτε με το κινητό σας. Συνήθως το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να ασχοληθώ με τις φωτογραφίες στο κινητό μου. Υπάρχουν τόσες πολλές φωτογραφίες στη μνήμη χωρίς κάποιο λόγο ύπαρξης. Οι περισσότερες είναι κατά λάθος τραβηγμένες ή πολλές φωτογραφίες είναι λίγο θολές ή είναι λίγο στραβές, γενικά δεν είναι καλές φωτογραφίες. Οπότε είναι μια μοναδική ευκαιρία να κάνω αυτό απαραίτητο ξεκαθάρισμα και να ελαφρώσει και η μνήμη του κινητού μου. Επόμενη ασχολία είναι να δω με προσοχή όλες τις εφαρμογές που έχω στο κινητό μου και κατά πόσο τις χρησιμοποιώ. Εφόσον γίνουν οι απαραίτητες απεγκαταστάσεις είναι η ώρα να τις βάλουμε σε κατηγορίες όπως: εργαλεία, φωτογραφία, παιχνίδια, ταξίδι, μουσική , τεχνολογία, γυμναστική.

Δημιουργήστε την ιδανική για εσάς playlist. Μ αρέσει να τρέχω οπότε στο αεροπλάνο προσπαθώ πάντα να βρω πάντα την ιδανική playlist που θα με εμπνέει να τρέχω πιο γρήγορα ή για θα με κρατάει περισσότερη ώρα ενισχύοντας την αντοχή μου στα πολλά χιλιόμετρα. Μπορείτε επίσης να δημιουργείτε λίστες που θα τις ακούτε στο αμάξι ή οπουδήποτε αλλού και θα τις χωρίσετε σε κατηγορίες όπως lounge, έντεχνο, ποπ , ελληνικά χιτ, ή οτιδήποτε άλλο σας αρέσει.

Κάντε μαθήματα για να μάθετε μια ξένη γλώσσα. Υπάρχουν τόσες πολλές εφαρμογές που μπορείτε να κατεβάσετε και να ασχοληθείτε με αυτές κατά τη διάρκεια της πτήσης. Η ιδέα αυτή προέκυψε για ένα ταξίδι που θα έκανα στην Ιταλία το αποτέλεσμα ήταν να φτάσω στην Ιταλία και να έχω μάθει και κάποιες βασικές φράσεις. Άλλη επιλογή είναι και τα βιβλία «μάθε μόνος σου» αν δεν σας αρέσει να περνάτε το χρόνο σας μπροστά από μια οθόνη.

Ακούστε εκπομπές, δείτε βιντεάκια. Μπορείτε να κατεβάσετε στο tablet σας εκπομπές και να τις παρακολουθείτε κατά τη διάρκεια της πτήσης. Αν δεν σας ενδιαφέρει αυτή η επιλογή θα μπορούσατε να κατεβάσετε επεισόδια από την αγαπημένη σας σειρά και να περάσει αυτός ο χαμένος για πολλούς χρόνος με τον καλύτερο τρόπο.

Αν δεν είχατε χρόνο να το κάνετε μέχρι να μπείτε στο αεροπλάνο τότε δεν παίρνει άλλη αναβολή, ήρθε η ώρα να προγραμματίσετε το ταξίδι σας. Φροντίστε να έχετε κατεβάσει από πριν στο κινητό σας κάποιο χάρτη της πόλης που επισκέπτεστε και φροντίστε να έχετε μαζί σας κάποιον άλλο ταξιδιωτικό οδηγό. Ρίξτε μια ματιά στα πιο σημαντικά ιστορικά σημεία, μουσεία, γκαλερί και αποφασίστε που θέλετε να πάτε και ποιες μέρες. Δείτε που θα θέλατε να φάτε, που να πιείτε ένα ποτό και αν θέλετε να επισκεφτείτε κάποια άλλη κοντινή τοποθεσία.

Μάθετε να ζωγραφίζετε. Προμηθευτείτε με ένα μπλοκ και ένα μολύβι και ξεκινήστε με μια φωτογραφία. Επιλέξτε κάτι απλό και εύκολο για την πρώτη σας προσπάθεια ούτως ώστε να μην απογοητευτείτε και τα παρατήσετε τόσο εύκολα. Αν σας αρέσει αυτή η προοπτική τότε μπορείτε να αγοράσετε ένα μπλοκ ιχνηλασίας και με μπογιές να εξασκηθείτε μέσα στο αεροπλάνο. Τελευταία επιλογή και πιο χαλαρωτική από όλες είναι να προμηθευτείτε ένα μπλοκ χρωματισμού για ενήλικες και να αφήσετε τη φαντασία σας ελεύθερη.

Επεξεργαστείτε τις φωτογραφίες σας. Ποιος καλύτερος τρόπος να περάσετε την ώρα σας μέσα στο αεροπλάνο από το να φτιάξετε τις φωτογραφίες σας, ιδιαίτερα αν έχετε σα χόμπι τη φωτογραφία θα δείτε πόσο γρήγορα θα περάσει ο χρόνος σας. Φυσικά υπάρχουν πολλές εφαρμογές στο κινητό σας για να σας βοηθήσουν σε όλη αυτή τη διαδικασία. Αν είστε αρχάριοι και θέλετε να εξοικειωθείτε ξεκινήστε με τα πιο απλά όπως φωτεινότητα και αντίθεση και σίγα σιγά θα προχωρήσετε σε ποιος απαιτητικές τεχνικές,

Φτιάξτε ένα πρόγραμμα άσκησης και διατροφής. Για αρχή σκεφτείτε ποιο είδος άσκησης σας ταιριάζει περισσότερο. Σας αρέσει το γυμναστήριο ή μήπως τα ομαδικά αθλήματα; Αν όχι μήπως προτιμάτε το τρέξιμο ή θα προτιμούσατε να κάνετε κάποιες ασκήσεις μόνοι σας σπίτι. Ξεκαθαρίστε όλα αυτά και σημειώστε ένα πρόγραμμα με το ποιες ώρες και ποιες θα ασκήστε ανάλογα με τον ελεύθερο χρόνο που διαθέτετε. Έπειτα σκεφτείτε ποιες ίσως είναι οι λανθασμένες διατροφικές επιλογές που κάνετε. Ετοιμάστε ένα ημερήσιο πρόγραμμα διατροφής και συμπεριλάβετε πολλά φρούτα και λαχανικά. Βάλτε σα στόχο να πίνετε όσο νερό χρειάζεστε και να ακολουθήσετε όσο πιο πιστά μπορείτε το πρόγραμμα που μόλις ετοιμάσατε.

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *