Ryanair, μας κούρασες!

 

Η αεροπορική εταιρεία Ryanair – μια από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη με βάση τον στόλο και το πτητικό έργο ετησίως, ανακοίνωσε το κόψιμο των δρομολογίων εσωτερικού στην χώρα μας και την μεταφορά 2 αεροπλάνων (1 από Αθήνα και 1 από Χανιά) στην Γερμανία.

 

Επίσης, η βάση στα Χανιά καταργείται (και όλα τα δρομολόγια από/προς το αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης)

 

Τα δρομολόγια εσωτερικού που παραμένουν είναι Αθήνα – Θεσσαλονίκη (με 2 ή 3 πτήσεις καθημερινά, αρκετά μειωμένα από τα 4-6 που ήταν πριν 2 χρόνια) καθώς και από Αθήνα προς Μύκονο και Σαντορίνη.

 

Ως πρόφαση, η Ιρλανδική εταιρεία αναφέρει τα αυξημένα τέλη στα περιφερειακά αεροδρόμια και η μη επίτευξη συμφωνίας, με τους φορείς του τουρισμού.

 

Τι εννοεί όμως με την τελευταία φράση; Ποιες συμφωνίες ήθελε η Ryanair ;

 

Η αεροπορική Ryanair έχει συνηθίσει να της «χαϊδεύουν» τα αυτιά όλοι οι τοπικοί φορείς, σε κάθε μέρος που εκτελεί πτητικό έργο.

 

Απαιτεί επιδότηση εισιτηρίου και να πληρώνει χαμηλότερα ή ανύπαρκτα τέλη αεροδρομίου.

 

Όλα αυτά ενώ υπόσχεται επενδύσεις στα τοπικά μέρη, αύξηση εργασίας και αύξηση συνολικού τζίρου από τον κόσμο που μεταφέρει.

 

Η Ryanair έχει μάλλον αποφασίσει να ασχοληθεί με την Ελλάδα (και με μερικές ακόμα χώρες) μόνο εποχιακά και μόνο κατά την καλοκαιρινή περίοδο – εκτός κι αν περάσει το μήνυμά της και μειωθούν τα τέλη αεροδρομίου για να συνεχίσει να μεταφέρει επιβάτες από όλη την Ευρώπη προς την χώρα μας.

 

Πήγες του Travelo.gr πάντως σημειώνουν πως μια οριστική διακοπή της Ryanair από την Ελλάδα, σε όλα τα δρομολόγια εσωτερικού, δε θα πρέπει σε καμία περίπτωση να αποκλειστεί ή να θεωρηθεί έκπληξη..

 

Μια καλύτερη εικόνα θα έχουμε μετά τον Ιούνιο, όπου εκείνη την περίοδο βγαίνουν τα διαθέσιμα slots από την ΥΠΑ για την περίοδο 2018-19.

 

Ποιες πτήσεις ακυρώνονται από τα Χανιά

 

Λόγω του κλεισίματος της βάσης στο αεροδρόμιο των Χανίων, η Ryanair ακυρώνει από 01/06/2018 όλα τα δρομολόγια από το αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης. Τα δρομολόγια ήταν από Χανιά προς Κατοβίτσε, Μέμινγκεν,Τρεβίζο και Βίλνιους.

 

Τι γίνεται με τον ανταγωνισμό στις γραμμές εσωτερικού

 

Μπορεί η είδηση να απογοήτευσε αρκετούς επιβάτες που ταξίδευαν με πολύ χαμηλό κόστος, όμως αντίθετα ήχησε χαρούμενα σε ανταγωνίστριες εταιρείες και ειδικά σε Ελληνικές εταιρείες μικρότερου μεγέθους όπως η skyExpress, Ellinair και Astra.

 

Οι 3 Ελληνικές εταιρείες είναι πρόθυμες να αυξήσουν τα δρομολόγιά τους στις πτήσεις εσωτερικού και ως επακόλουθο να αυξήσουν τα μερίδιά τους έναντι της Aegean – Olympic air που είναι ο κυρίαρχος παίκτης στις πτήσεις εντός Ελλάδας.

 

Τι συμβαίνει με την Ryanair στο εξωτερικό

 

Τα ίδια τερτίπια που κάνει η Ryanair στην Ελλάδα με αποχωρήσεις και απειλές, τα έχει ήδη πραγματοποιήσει σε αρκετές ακόμα πόλεις του εξωτερικού.

 

Αρχικά εμφανίστηκε ως ο σωτήρας του τουρισμού και της τοπικής ανάδειξης ενώ λίγο αργότερα ζητούσε τελείως παράλογα πράγματα για να παραμείνει και τελικώς αποχωρούσε.

 

Στην Ισπανία για παράδειγμα και συγκεκριμένα στην Χιρόνα, η Ryanair εκτελεί πτητικό έργο από το 2006 προσφέροντας αρκετά φθηνά αεροπορικά εισιτήρια και αυξάνοντας τον τουρισμό στην περιοχή.

 

Πως όμως μπορούσε να προσφέρει τόσο χαμηλές τιμές; Έχοντας φυσικά την επιδότηση από τοπικούς φορείς καθώς και την τοπική κυβέρνηση και δημάρχους.

 

Πληρώνανε δηλαδή την Ryanair ως επιδότηση, με σκοπό να προσφέρει φθηνά εισιτήρια στον κόσμο και να αυξάνετε το τουριστικό ρεύμα προς την πόλη.

 

Η Ryanair δε φταίει ποτέ – πάντα φταίνε όλοι οι άλλοι φορείς

 

Για την Ryanair και τους εκπροσώπους της, δε φταίει ποτέ η ίδια όταν αποχωρεί από ένα μέρος – πάντα φταίνε οι τοπικές αρχές, οι χρεώσεις και το αεροδρόμιο.

 

Δυστυχώς οι κανόνες, οι νόμοι και οι τιμές ισχύουν για όλες τις αεροπορικές εταιρείες. Δε μπορεί να ζητά ιδιαίτερη μεταχείριση και πιο φθηνά τέλη αεροδρομίου, όταν όλες οι υπόλοιπες εταιρείες έχουν την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση.

Ryanair, στο καλό!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *