Τρόποι επικοινωνίας με την Ryanair

ryanair τηλεφωνοΗ Ryanair είναι η νο1 εταιρεία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη και μια από τις εταιρείες με το μεγαλύτερο πτητικό έργο!

Διαθέτει έναν τεράστιο στόλο που αποτελείται από παραπάνω από 300 αεροσκάφη τύπου Boeing 737 – 800.

Πως όμως μπορείτε να επικοινωνήσετε με την νο1 εταιρεία low cost; Ποιοι οι τρόποι επικοινωνίας με την Ryanair;

Η Ryanair προσφέρει έναν «δύσκολο» τρόπο εξυπηρέτησης, τουλάχιστον για το Ελληνικό κοινό, καθώς δε διαθέτει γραφεία στη χώρα μας.

Η επικοινωνία με την Ρυαναιρ μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους: (εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα, γράψτε στα σχόλια και θα σας απαντήσουμε άμεσα, με την εμπειρία μας!)

1) Online chat από την ιστοσελίδα της εταιρείας

Στην ιστοσελίδα της Ryanair υπάρχει δυνατότητα για δωρεάν online συνομιλία με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα και όταν είναι διαθέσιμη η υπηρεσία, θα το δείτε με ένα εικονίδιο κάτω δεξιά.

Εάν δε βρίσκετε την εφαρμογή online συνομιλίας, πατήστε ΕΔΩ ώστε να μεταφερθείτε απευθείας!

2) Επικοινωνία μέσω email

Η Ryanair έχει θέσει ως στόχο την όσο το δυνατόν πιο αυτοματοποιημένη διαδικασία κατά το κλείσιμο των αεροπορικών εισιτηρίων αλλά και του check in. Έτσι, εάν έχετε κλείσει αεροπορικά εισιτήρια με την Ryanair και θέλετε κάποια αλλαγή ή έχετε ερωτήσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω mail με την εταιρεία.

Πιο συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα http://frd.ie/help/ υπάρχει η φόρμα επικοινωνίας με την Ρυαναιρ.

Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε e-mail στην Ryanair, στο mail : customerqueries@ryanair.com

Από την εμπειρία μας, θα λάβετε απάντηση εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

3) Ryanair τηλέφωναΤηλεφωνική επικοινωνία με την Ρυαναιρ

Εδώ είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι επικοινωνίας με την εταιρεία. Ελληνικός αριθμός δεν υπάρχει και θα πρέπει να επικοινωνήσετε στα Αγγλικά. Σαφώς αυτό για τους περισσότερους δεν είναι πρόβλημα, καθώς όλοι λίγο πολύ γνωρίζουν Αγγλικά.

Το τηλέφωνο της Ryanair είναι το +448712460002 . Παρακαλούμε λάβατε υπόψιν ότι η κλήση κοστίζει περίπου 0,18€ ανά λεπτό + το κόστος της διεθνής κλήσης από τον πάροχό σας.

Δεν υπάρχει κανένα άλλο τηλέφωνο της ρυαναιρ, πόσο μάλλον τηλέφωνο Ελλάδας Ryanair.

Διαβάστε επίσης: [Οδηγός] Πως να βρείτε φθηνά αεροπορικά εισιτήρια για τα Χριστούγεννα

Ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας με την Ryanair

Από την εμπειρία μας, ο πιο γρήγορος και αποδοτικός τρόπος επικοινωνίας με την Ρυαναιρ, είναι μέσω της εφαρμογής Ryanair online chat που θα βρείτε στην αρχή του άρθρου.

Είναι ο ταχύτερος τρόπος και αρκετές φορές υπάρχουν άτομα της εταιρείας στο support, που πραγματικά θα σας εξυπηρετήσουν στο λεπτό.

Γενικά, ανάλογα με το αίτημα που έχετε, είναι καλό να χρησιμοποιείτε τους τρόπους επικοινωνίας και τα τηλέφωνα ρυαναιρ, ως εξής:

Αλλαγές στη κράτησή σας 5+ ημέρες πριν την αναχώρησή σας :

  • Στείλτε email στο αντίστοιχο τμήμα και επίσης δοκιμάστε στο Ryanair online chat.

Προσθήκη βαλίτσας ή αναβάθμιση θέσης:

  • Μπορείτε να το κάνετε online μέσα από το διαχειριστικό κρατήσεων της Ryanair – δε χρειάζεται επικοινωνία!

Αλλαγή στο όνομα του εισιτηρίου:

  • Εάν μόλις κάνατε την κράτηση και θέλετε διόρθωση στο όνομα του εισιτηρίου (π.χ. γράψατε αντί για Georgios , Jiorgos ) τότε πηγαίνετε αμέσως στο live chat της εταιρείας. Εάν επικοινωνήσετε μέσα σε μερικές ώρες, τέτοιες μικρό αλλαγές γίνονται άμεσα και χωρίς χρέωση!

Για οποιοδήποτε πρόβλημα που επίγει επικοινωνήστε με το online chat ή το τηλέφωνο. Ειδάλλως χρησιμοποιήστε την φόρμα επικοινωνίας!

Εμείς εδώ στο Travelo.gr μπορούμε να σας βοηθήσουμε με χρήσιμες συμβουλές σχετικά με την κράτησή σας με την Ryanair. Ενημερώστε μας στα σχόλια τι πρόβλημα έχετε ή τι απορίες και θα σας βοηθήσουμε άμεσα!

Κοινοποιήστε το άρθρο στους φίλους σας!
  • 19
    Shares

You may also like...

51 Responses

  1. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ says:

    Έκανα κράτηση αυτοκινητου μέσο της ryanair στο αεροδρόμιο της bologna με 11 ευρώ την ημέρα για 2 ημέρες αλλα μολις πηγα να το παραλάβω η κοπέλα της goldcar μου ειπε οτι τα 22 ευρώ ειναι για την ryanair και το κόστος ειναι αλλα 30 ευρώ και θελω να συνεννοηθώ για τα 22 ευρώ τι νόημα έχουν.

    • admin says:

      Καλησπέρα σας,

      Δυστυχώς δεν έχουμε ασχοληθεί με τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων μέσω Ryanair. Το λογικό ακούγεται τα 11€ / ημέρα να τα πληρώσατε για την ενοικίαση και είναι παράλογο που σας ζητάνε εξτρά χρήματα.

      Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το livechat της Ryanair

  2. ΞΕΝΙΑ says:

    Καλησπέρα.

    Η ryanair μόλις με ενημέρωση με mail ότι άλλαξε η ώρα της πτήσης μου από Θεσσαλονίκη στην Νυρεμβέργη στις 12/4/18. Συγκεκριμένα η ώρα άφιξης αλλάζει από 22.20 σε 23.20. Αυτό είναι κάτι που ανατρέπει εντελώς το πρόγραμμά μου και καθιστά το ταξίδι μου άχρηστο. Έχει νόημα να ακυρώσω τα εισιτήρια (4 άτομα) και αν ναι πώς?

    Ευχαριστώ προκαταβολικά

    Ξένια Σωμιτάκου

    • admin says:

      Καλησπέρα σας,

      Μπορείτε να ακυρώσετε τα εισιτήρια και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας. Σ’αυτή τη περίπτωση δε θα πρέπει να πατήσετε “Αποδοχή” στο email που σας έστειλαν αλλά να επικοινωνήσετε για την ακύρωση.

  3. Kalliopi Karagianni says:

    Καλημερα η σελιδα της ryanair δεν λειτουργει απο το βραδυ,και δεν μπορω να κανω check in

  4. Efi says:

    Καλημέρα,χθες έκανα κράτηση για θεσσαλονικη Βερολίνο με επιστροφή τον Ιούλιο.τελικα δεν θα μπορέσω να πάω.θα μου επιστρέψουν τα χρηματα;

  5. Ελενη Ζηλεμενου says:

    Παρακαλω θα ταξιδεψω τεταρτη 28-2-18 με την εταιρεια σας για σαντορινη , εχω ενα μικρο ζωγραφικο πινακα47χ37 και βαρος 600 γραμμαρια μπορω να το εχω μεσα στο αεροπλανο?

  6. STAVROULA says:

    Άλλαξα γνώμη και θέλω να πετάξω
    Γίνεται τώρα δεν έχω πάρει τα χρήματα

  7. Τανια says:

    Καλημερα σας.
    Πεταξα με ryannair τα Χριστουγεννα για Λονδινο κ στην επιστροφη μας ακυρωσαν τη πτηση για Θεσσαλονικη, αφου μας ειχαν κ περιμεναμε ολη μερα στο αεροδρομιο!!! Εκεινη τη μερα το πρωι χιονιζε στο λονδινο αλλα απο το μεσημερι κ μετα πι πτησεις γινοταν κανονικα..Στο αεροδρομιο που τους ειχαμε ρωτησει γιατι ακυρωνουν τη πτηση μετα απο ωρες καθυστερησης κ χωρις ενημερωση μας ειπαν οτι ειχε περασει η ωρα κ οι πιλοτοι δεν πετουσαν εκτος ωραριου…
    θα ηθελα να σας ρωτησω δεν δικαιουμαστε αποζημιωση; Τουλαχιστον να πληρωσουν το ξενοδοχειο που μειναμε εκεινο το βραδυ κ το καινουργιο αεροπορικο που αναγκαστικαμε να κλεισουμε την επομενη μερα..!! Που ηταν κ πιο ακριβο και για τη ταλαιπωρια που τραβηξαμε!!!
    Επικοινωνησα μαζι τους κ δεν αποζημιωνουν τιποτα! Μπορω να κανω κατι αλλο;

    • admin says:

      Καλησπέρα Τάνια,

      Φυσικά και δικαιούστε αποζημίωση. Ακόμα κι αν η ακύρωση της πτήσης έγινε λόγω καιρικών συνθηκών, η εταιρεία θα έπρεπε να μεριμνήσει την διαμονή σας και την μεταφορά σας με νέο δρομολόγιο (χωρίς χρηματική αποζημίωση).

      Από την στιγμή που η εταιρεία δε σας πρόσφερε ούτε διαμονή ούτε νέο εισιτήριο για μεταφορά την επόμενη ημέρα, τότε θα πρέπει να το ψάξετε περισσότερο το θέμα και να προχωρήσετε σε καταγγελία.

      Διαβάστε και εδώ περισσότερες πληροφορίες : https://www.travelo.gr/apozimiwsi-se-akirwsi-ptisis/

      Θα σας συμβουλεύαμε να επικοινωνήσετε με την ΟΣΥΠΑ (http://www.osypa.gr/component/k2/item/98) καθώς και με την Airhelp όπου δωρεάν μπορείτε να ανοίξετε αίτημα αποζημίωσης 600€!

  8. Giannhs says:

    Καλησπέρα να σας κάνω μια ερωτήσει θέλω .εκλεισα εισιτήρια Ιταλία Αθήνα με επιστροφή τι βαλίτσα δικαίουμαι να πάρω μαζί μου χωρίς να υπάρχει κάποια έξτρα χρεώσει ;;

    • admin says:

      Μια χειραποσκευή έως 10kg και ένα προσωπικό αντικείμενο (π.χ. τσάντα λάπτοπ). Πλέον, αν το εισιτήριο είναι standard και όχι plus/flexi plus, θα πρέπει να παραδώσετε τη βαλίτσα σας κατά το boarding ώστε να τοποθετηθεί στο χώρο των αποσκευών(δωρεάν) και να την παραλάβετε από τον ιμάντα στο αεροδρόμιο προορισμού..Το προσωπικό αντίκειμενο μπορείτε να το έχετε μαζί σας..

      Μπορείτε να δείτε τις διαστάσεις χειραποσκευής Ryanair εδώ : https://www.travelo.gr/diastaseis-xeiraposkeui-ryanair/

  9. ΓΙΟΥΛΗ says:

    Καλησπέρα! Έκανα κράτηση δύο εισιτηρίων (πήγαινε έλα, εσωτερικό) με την εταιρεία αυτή . Το θέμα είναι πως τώρα θέλω να αλλάξω ημερομηνία (και στα δύο) και μου λέει ότι δεν γίνεται λόγο διαφοράς φόρου … Τι μπορώ να κάνω; Γενικά είδα πως γράφει ότι μπορούμε να τα αλλάξουμε κ να πληρώσουμε την επιπλέον χρέωση .

  10. Dimitrios Gkikas says:

    Έκανα κράτηση με επιστροφή από Θεσσαλονίκη για Αθήνα την 17/03/18 και θέλω να αλλάξω την επιστροφή για την 18/03/18 ότι ωρα έχει μετά τίς 15 απόγευμα Reservasion xxxxxx DIMITRIOS GKIKAS

    • admin says:

      Παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με το customer service της Ryanair..

  11. Εχω κρατηση XXXXX, Χανιά-Θεσσαλονίκης με επιστροφή .Επαθα διαστρεμα και σε 2 βδομάδες ισως να μην μπορω να ταξιδεψω.26 Μαρτίου το ταξίδι. Χρειάζεται γνωμάτευση γιατρού (Από Νοσοκομείο βεβαια)Να ακυρωθούν τα εισιτήρια και να πάρω πίσω τα χρηματα;;;;

    • admin says:

      Καλησπέρα,

      Δε νομίζω ότι μπορεί να ακυρωθεί και να επιστραφούν τα χρήματα.. Παρόλα αυτά, επικοινωνήστε με την Ryanair και εκφράστε με ανθρώπινο τρόπο το ατύχημά σας και ίσως σας επιστρέψουν τα χρήματα..

      Περαστικά σας!

  12. Adamos Ioannis says:

    Καλημερα σας ταξιδευουμε απο Memmingen -Thessaloniki εγω με την γυναικα μου και τα δυο μας παιδια ηλικιας 3.5 και 13 ετων.Τι αποσκευες δικαιουμαστε δωρεαν?

  13. Valia says:

    Καλημέρα σας. Εκλεισα εισιτήρια από εξωτερικό προς Ελλάδα με το όνομα μου σε ελληνικούς μικρούς χαρακτήρες , θα υπάρξει πρόβλημα στην επιβίβαση μου; Πρέπει να αλλάξω το όνομα μου;

  14. ELPIDA BATSASI says:

    Καλισπερα σας .Μπορω να αλαξω ημερομηνιες στα εισητιρια που εχω κλεισει- 07.04.18-09.04.18.—11.04.18.-12.04.18. 11.04.18 ξσο πιο αργα …12.00 μεσανυχτα///ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  15. Λεωνίδας Γ. says:

    Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τον κανονισμό μεταφοράς υγρών. Η μέγιστη χωρητικότητα συσκευασίας υγρού είναι τα 100 ml χωρίς να υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των συσκευασιών; Ειδικότερα δύναμαι να μεταφέρω δυο αρώματα (το ένα 100 ml και το άλλο 50 ml), μία οδοντόκρεμα 30gr και ένα σαμπουάν 50ml;

  16. Μαρίνα says:

    Καλησπέρα! Έκανα κράτηση αυτοκινητου μεσω της ryanair στο αεροδρόμιο των Χανίων από την εταιρία Firefly. Έχουν κρατηθεί τα χρήματα αλλά εγώ δεν έχω πάρει κάποιο mail. (Πώς θα μάθω για την κράτηση μου?)

  17. admin says:

    @Adamos Ioannis : Από μια χειραποσκευή έως 10kg!

  18. admin says:

    @Λεωνίδας Γ. : Μπορείτε μέχρι 1λίτρο σύνολο, με μέγιστο τα 100μλ ανά δοχείο!

  19. admin says:

    @Valia : Παρακαλώ επικοινωνήστε με την Ryanair. Καλό είναι να είναι στα Λατινικά..

  20. Maria says:

    Έκανα μια κράτηση θέσης αλλά σε λάθος πτήση πως μπορώ να την αλλάξω;

  21. Φωτεινη says:

    καλημέρα, εχω κλεισει εισητηρια με τη ryanair και το εισητηριο μ ειναι στα ελληνικα. η πτηση μ βεβαια ειναι στο εσωτερικο. Υπαρχει προβλημα στο να ταξιδεψω?

  22. admin says:

    @ Φωτεινή: 99% δεν θα έχετε πρόβλημα σε πτήση εσωτερικού!

  23. Athanasia says:

    Η plus κράτηση τι αποσκευές έχει? Μια χείρα αποσκευή και μια βαλίτσα 20kg?

  24. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ says:

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ.ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΜΕΓΕΘΗΣ (170 ΚΙΛΑ)ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΠΡΟΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΤΙΣ 27/06/18 ΚΑΙ ΩΡΑ 08~05 ΤΟ ΠΡΩΙ.ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

  25. Thomas says:

    Καλησπέρα σας, έχω κάνει κράτηση με ryanair για δύο ενήλικες δύο παιδιά έως 16 ετών και 1 παιδί έως 10, όταν πάω να κάνω chek in ηλεκτρονικά, στο πρώτο παιδί εκεί που ζητάει ημερομηνία γέννησης δεν ανεβαίνει πάνω από το 2002 και δε με αφήνει να συνεχίσω τι πρέπει να κάνω;

  26. Γκιωνη says:

    Καλησπέρα
    Μπορώ να αλλάξω το όνομα σε ένα εισιτήριο;

  27. Δημητρης says:

    Καλησπερα.
    Ειχα κανει κρατηση για ταξιδι τον Ιουλιο για Κρακοβια με επιστροφη στην Αθηνα απο Βροκλαου! Πριν λιγο ελαβα μηνυμα ακυρωσης της πτησης απο Βροκλαου για Αθηνα με αποτελεσμα ολο το ταξιδι να μην μπορει να γινει καθως δεν υπαρχουν κοντινα αεροδρομια κ ωρες που να εξυπηρετουν. Τα λεφτα της πτησης απο Βροκλαου, θα τα παρω πισω! Τι γινεται ομως με τη πτηση της Κρακοβιας και αυτα τα εισητηρια? Θα μου επιστραφουν κ εκει χρηματα?? Η μπορω να τ αλλαξω χωρις χρεωση?

    • admin says:

      Καλησπέρα σας,

      Στο email που λάβατε, αναφέρει ποιες πτήσεις μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε. Αν κλείσατε μαζί τα εισιτήρια, στην ίδια κράτηση, πιθανόν να μπορείτε να τα ακυρώσετε δίχως πρόστιμο..

  28. Georgia says:

    Καλημέρα σας,
    Εχθές κάνοντας check in για μία κράτηση, για το γιο μου που είναι γεννημένος το έτος 2005, δεν είχα την επιλογή αυτή στη λίστα με τις χρονολογίες. Μίλησα με το chat της εταιρίας και μου είπαν ότι δεν θεωρείται “παιδί” αλλά “έφηβος”. Με ενημέρωσαν ότι έκαναν τις απαραίτητες αλλαγές και ότι μπορώ να κάνω το check in στο αεροδρόμιο δωρεάν. Μπορώ να είμαι σίγουρη ότι δεν θα αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα εκείνη την ώρα? Ρωτάω, επειδή δεν έχω κάποιο έγγραφο ή κάτι άλλο που να βεβαιώνει ότι επικοινώνησα και είχα την ανωτέρω απάντηση.

    • admin says:

      Καλησπέρα σας,

      Κρατήσατε logs από την συνομιλία στο chat; Λογικά δεν θα έχετε κάποιο πρόβλημα..

  29. Ανδρονάκη Χρυσή says:

    Καλησπέρα! Μέσα στα επιτρεπόμενα όρια της δωρεάν χειραποσκευής συμπεριλαμβάνονται το χερούλι και οι ρόδες ή μόνο καθαρά η βαλιτσα; Ευχαριστώ!

    • admin says:

      Είναι όλα! Πρέπει να μετρήσετε την βαλίτσα με οτιδήποτε έχει ή εξέχει..

  30. Μαρια says:

    καλησπερα! θελω να κανω αλλαγη ονοματος ( ορθογραφικο λαθος ) και μου βγαζει να πληρωσω και μαλιστα 142 ευρω. Γιατι ? ευχαριστω

  31. nikos says:

    Καλησπερα εχω μια και μονο αποσκευη 42 επι 25 επι 25 (χειραποσκευη) και αγορασα το φθηνο εισητηριο , οχι αυτο δλδ με τις 2 χειραποσκευες μιας και μονο αυτη που ανεφερα πριν με καλυπτει, θα εχω καποιο προβλημα εξτρα χρεωσης ή ειμαι οκ?

  32. Αννα says:

    Καλησπερα , μπορει ενα παιδι δεκατρια ετων να ταξιδεψει μονο του???

  33. Vivi says:

    Καλησπερα. Μια ερωτηση σχετικα με την χειραποσκευη. Αυτη που εχω εχει διαστασεις 55,5 x 37. Θα μπορεσω να ταξιδεψω? Ευχαριστω.

  34. Κατερίνα says:

    Έχω κλείσει εισιτήρια Γερμανία Ελλάδα και έλαβα ένα e-mail να κάνω online check in για να αποφύγω την χρεώσει στο αεροδρόμιο τον 55 ευρώ. Υπάρχει περιορίσει να μου χρεώσουν επιπλέον λεφτά για να πάρω το εισιτήριο μου από το αεροδρόμιο όπως κάνω βασικά πάντα χωρίς χρεωσει;

  35. Manousos says:

    Καλημέρα σας.
    Παρέλαβα μια επιταγή αποζημίωσης για μια βαλίτσα που καταστράφηκε σε ταξίδι μου.
    Πώς μπορώ να την εξαργυρώσω; Πηγαίνω σε οποιαδήποτε τράπεζα;
    Ευχαριστώ

  36. Μανούσος Ανδρουλάκης says:

    Προφανώς για να μην απαντάει κανείς, δεν υπάρχει τρόπος εξαργύρωσης. Στην τράπεζα τουλάχιστον αυτό μου είπαν για επιταγές από την Ryanair.
    Πολύ καλός λόγος για να μην σας προτιμήσω 2η φορά

  37. Χρύσα says:

    Καλησπέρα,

    Η πτηση μου για 8/5 απο Θεσσαλονικη για Μιλανο Μπεργκαμο ακυρωθηκε. Εγω ειχα κλείσει να συνεχίσω το ταξιδι μου από Μιλανο Μπεργκαμο για Σεβίλη την ιδια μερα το απόγευμα. Πτήση της Ryanair να βολευει δε βρίσκω, μονο μια της Eurowings για 7/5 απο Θεσσαλονίκη Μιλάνο. Αν την κλείσω θα μου δωσουν τη διαφορα (η πτηση κοστιζει 140ευρώ αντι για 20ευρώ της αρχικης πτήσης); Επίσης μπορούν να με αποζημιώσουν για ξενοδοχειο και μεταφορικά στο αερδρόμιο εφόσον δεν είναι δικιά μου υπαιτιότητα;

  38. vasileios ioannidis says:

    Καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Τα παιδιά μου είναι γεννημένα στη Γερμανία μπορούν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα χωρίς διαβατήριο με χαρτί από το προξενείο για να πάνε στην Ελλάδα για να βγάλουν εκεί διαβατήριο.

  39. ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΠΑΠΠΑ says:

    Έχω κανει κράτηση με την rynair για γερμανία στις 20/5. Πως μπορω τωρα να βγαλω και για ενα παιδακι 14 χρονων?δηλαδη να ταψιδεψει μαζι μου.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *