ryanair τηλεφωνοΗ Ryanair είναι η νο1 εταιρεία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη και μια από τις εταιρείες με το μεγαλύτερο πτητικό έργο!

Διαθέτει έναν τεράστιο στόλο που αποτελείται από παραπάνω από 300 αεροσκάφη τύπου Boeing 737 – 800.

Πως όμως μπορείτε να επικοινωνήσετε με την νο1 εταιρεία low cost; Ποιοι οι τρόποι επικοινωνίας με την Ryanair;

Η Ryanair προσφέρει έναν «δύσκολο» τρόπο εξυπηρέτησης, τουλάχιστον για το Ελληνικό κοινό, καθώς δε διαθέτει γραφεία στη χώρα μας.

Η επικοινωνία με την Ρυαναιρ μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους: (εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα, γράψτε στα σχόλια και θα σας απαντήσουμε άμεσα, με την εμπειρία μας!)

1) Online chat από την ιστοσελίδα της εταιρείας

Στην ιστοσελίδα της Ryanair υπάρχει δυνατότητα για δωρεάν online συνομιλία με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα και όταν είναι διαθέσιμη η υπηρεσία, θα το δείτε με ένα εικονίδιο κάτω δεξιά.

Εάν δε βρίσκετε την εφαρμογή online συνομιλίας, πατήστε ΕΔΩ ώστε να μεταφερθείτε απευθείας!

2) Επικοινωνία μέσω email

Η Ryanair έχει θέσει ως στόχο την όσο το δυνατόν πιο αυτοματοποιημένη διαδικασία κατά το κλείσιμο των αεροπορικών εισιτηρίων αλλά και του check in. Έτσι, εάν έχετε κλείσει αεροπορικά εισιτήρια με την Ryanair και θέλετε κάποια αλλαγή ή έχετε ερωτήσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω mail με την εταιρεία.

Πιο συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα http://frd.ie/help/ υπάρχει η φόρμα επικοινωνίας με την Ρυαναιρ.

Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε e-mail στην Ryanair, στο mail : customerqueries@ryanair.com

Από την εμπειρία μας, θα λάβετε απάντηση εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

3) Ryanair τηλέφωναΤηλεφωνική επικοινωνία με την Ρυαναιρ

Εδώ είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι επικοινωνίας με την εταιρεία. Ελληνικός αριθμός δεν υπάρχει και θα πρέπει να επικοινωνήσετε στα Αγγλικά. Σαφώς αυτό για τους περισσότερους δεν είναι πρόβλημα, καθώς όλοι λίγο πολύ γνωρίζουν Αγγλικά.

Το τηλέφωνο της Ryanair είναι το +448712460002 . Παρακαλούμε λάβατε υπόψιν ότι η κλήση κοστίζει περίπου 0,18€ ανά λεπτό + το κόστος της διεθνής κλήσης από τον πάροχό σας.

Δεν υπάρχει κανένα άλλο τηλέφωνο της ρυαναιρ, πόσο μάλλον τηλέφωνο Ελλάδας Ryanair.

Διαβάστε επίσης: [Οδηγός] Πως να βρείτε φθηνά αεροπορικά εισιτήρια για τα Χριστούγεννα

Ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας με την Ryanair

Από την εμπειρία μας, ο πιο γρήγορος και αποδοτικός τρόπος επικοινωνίας με την Ρυαναιρ, είναι μέσω της εφαρμογής Ryanair online chat που θα βρείτε στην αρχή του άρθρου.

Είναι ο ταχύτερος τρόπος και αρκετές φορές υπάρχουν άτομα της εταιρείας στο support, που πραγματικά θα σας εξυπηρετήσουν στο λεπτό.

Γενικά, ανάλογα με το αίτημα που έχετε, είναι καλό να χρησιμοποιείτε τους τρόπους επικοινωνίας και τα τηλέφωνα ρυαναιρ, ως εξής:

Αλλαγές στη κράτησή σας 5+ ημέρες πριν την αναχώρησή σας :

  • Στείλτε email στο αντίστοιχο τμήμα και επίσης δοκιμάστε στο Ryanair online chat.

Προσθήκη βαλίτσας ή αναβάθμιση θέσης:

  • Μπορείτε να το κάνετε online μέσα από το διαχειριστικό κρατήσεων της Ryanair – δε χρειάζεται επικοινωνία!

Αλλαγή στο όνομα του εισιτηρίου:

  • Εάν μόλις κάνατε την κράτηση και θέλετε διόρθωση στο όνομα του εισιτηρίου (π.χ. γράψατε αντί για Georgios , Jiorgos ) τότε πηγαίνετε αμέσως στο live chat της εταιρείας. Εάν επικοινωνήσετε μέσα σε μερικές ώρες, τέτοιες μικρό αλλαγές γίνονται άμεσα και χωρίς χρέωση!

Για οποιοδήποτε πρόβλημα που επίγει επικοινωνήστε με το online chat ή το τηλέφωνο. Ειδάλλως χρησιμοποιήστε την φόρμα επικοινωνίας!

Εμείς εδώ στο Travelo.gr μπορούμε να σας βοηθήσουμε με χρήσιμες συμβουλές σχετικά με την κράτησή σας με την Ryanair. Ενημερώστε μας στα σχόλια τι πρόβλημα έχετε ή τι απορίες και θα σας βοηθήσουμε άμεσα!

152 Σχόλια

  1. Ο/Η ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ λέει:

    Έκανα κράτηση αυτοκινητου μέσο της ryanair στο αεροδρόμιο της bologna με 11 ευρώ την ημέρα για 2 ημέρες αλλα μολις πηγα να το παραλάβω η κοπέλα της goldcar μου ειπε οτι τα 22 ευρώ ειναι για την ryanair και το κόστος ειναι αλλα 30 ευρώ και θελω να συνεννοηθώ για τα 22 ευρώ τι νόημα έχουν.

    • Ο/Η admin λέει:

      Καλησπέρα σας,

      Δυστυχώς δεν έχουμε ασχοληθεί με τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων μέσω Ryanair. Το λογικό ακούγεται τα 11€ / ημέρα να τα πληρώσατε για την ενοικίαση και είναι παράλογο που σας ζητάνε εξτρά χρήματα.

      Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το livechat της Ryanair

  2. Ο/Η ΞΕΝΙΑ λέει:

    Καλησπέρα.

    Η ryanair μόλις με ενημέρωση με mail ότι άλλαξε η ώρα της πτήσης μου από Θεσσαλονίκη στην Νυρεμβέργη στις 12/4/18. Συγκεκριμένα η ώρα άφιξης αλλάζει από 22.20 σε 23.20. Αυτό είναι κάτι που ανατρέπει εντελώς το πρόγραμμά μου και καθιστά το ταξίδι μου άχρηστο. Έχει νόημα να ακυρώσω τα εισιτήρια (4 άτομα) και αν ναι πώς?

    Ευχαριστώ προκαταβολικά

    Ξένια Σωμιτάκου

    • Ο/Η admin λέει:

      Καλησπέρα σας,

      Μπορείτε να ακυρώσετε τα εισιτήρια και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας. Σ’αυτή τη περίπτωση δε θα πρέπει να πατήσετε “Αποδοχή” στο email που σας έστειλαν αλλά να επικοινωνήσετε για την ακύρωση.

  3. Ο/Η Kalliopi Karagianni λέει:

    Καλημερα η σελιδα της ryanair δεν λειτουργει απο το βραδυ,και δεν μπορω να κανω check in

  4. Ο/Η Efi λέει:

    Καλημέρα,χθες έκανα κράτηση για θεσσαλονικη Βερολίνο με επιστροφή τον Ιούλιο.τελικα δεν θα μπορέσω να πάω.θα μου επιστρέψουν τα χρηματα;

  5. Ο/Η Ελενη Ζηλεμενου λέει:

    Παρακαλω θα ταξιδεψω τεταρτη 28-2-18 με την εταιρεια σας για σαντορινη , εχω ενα μικρο ζωγραφικο πινακα47χ37 και βαρος 600 γραμμαρια μπορω να το εχω μεσα στο αεροπλανο?

  6. Ο/Η STAVROULA λέει:

    Άλλαξα γνώμη και θέλω να πετάξω
    Γίνεται τώρα δεν έχω πάρει τα χρήματα

  7. Ο/Η Τανια λέει:

    Καλημερα σας.
    Πεταξα με ryannair τα Χριστουγεννα για Λονδινο κ στην επιστροφη μας ακυρωσαν τη πτηση για Θεσσαλονικη, αφου μας ειχαν κ περιμεναμε ολη μερα στο αεροδρομιο!!! Εκεινη τη μερα το πρωι χιονιζε στο λονδινο αλλα απο το μεσημερι κ μετα πι πτησεις γινοταν κανονικα..Στο αεροδρομιο που τους ειχαμε ρωτησει γιατι ακυρωνουν τη πτηση μετα απο ωρες καθυστερησης κ χωρις ενημερωση μας ειπαν οτι ειχε περασει η ωρα κ οι πιλοτοι δεν πετουσαν εκτος ωραριου…
    θα ηθελα να σας ρωτησω δεν δικαιουμαστε αποζημιωση; Τουλαχιστον να πληρωσουν το ξενοδοχειο που μειναμε εκεινο το βραδυ κ το καινουργιο αεροπορικο που αναγκαστικαμε να κλεισουμε την επομενη μερα..!! Που ηταν κ πιο ακριβο και για τη ταλαιπωρια που τραβηξαμε!!!
    Επικοινωνησα μαζι τους κ δεν αποζημιωνουν τιποτα! Μπορω να κανω κατι αλλο;

    • Ο/Η admin λέει:

      Καλησπέρα Τάνια,

      Φυσικά και δικαιούστε αποζημίωση. Ακόμα κι αν η ακύρωση της πτήσης έγινε λόγω καιρικών συνθηκών, η εταιρεία θα έπρεπε να μεριμνήσει την διαμονή σας και την μεταφορά σας με νέο δρομολόγιο (χωρίς χρηματική αποζημίωση).

      Από την στιγμή που η εταιρεία δε σας πρόσφερε ούτε διαμονή ούτε νέο εισιτήριο για μεταφορά την επόμενη ημέρα, τότε θα πρέπει να το ψάξετε περισσότερο το θέμα και να προχωρήσετε σε καταγγελία.

      Διαβάστε και εδώ περισσότερες πληροφορίες : https://www.travelo.gr/apozimiwsi-se-akirwsi-ptisis/

      Θα σας συμβουλεύαμε να επικοινωνήσετε με την ΟΣΥΠΑ (http://www.osypa.gr/component/k2/item/98) καθώς και με την Airhelp όπου δωρεάν μπορείτε να ανοίξετε αίτημα αποζημίωσης 600€!

  8. Ο/Η Giannhs λέει:

    Καλησπέρα να σας κάνω μια ερωτήσει θέλω .εκλεισα εισιτήρια Ιταλία Αθήνα με επιστροφή τι βαλίτσα δικαίουμαι να πάρω μαζί μου χωρίς να υπάρχει κάποια έξτρα χρεώσει ;;

    • Ο/Η admin λέει:

      Μια χειραποσκευή έως 10kg και ένα προσωπικό αντικείμενο (π.χ. τσάντα λάπτοπ). Πλέον, αν το εισιτήριο είναι standard και όχι plus/flexi plus, θα πρέπει να παραδώσετε τη βαλίτσα σας κατά το boarding ώστε να τοποθετηθεί στο χώρο των αποσκευών(δωρεάν) και να την παραλάβετε από τον ιμάντα στο αεροδρόμιο προορισμού..Το προσωπικό αντίκειμενο μπορείτε να το έχετε μαζί σας..

      Μπορείτε να δείτε τις διαστάσεις χειραποσκευής Ryanair εδώ : https://www.travelo.gr/diastaseis-xeiraposkeui-ryanair/

  9. Ο/Η ΓΙΟΥΛΗ λέει:

    Καλησπέρα! Έκανα κράτηση δύο εισιτηρίων (πήγαινε έλα, εσωτερικό) με την εταιρεία αυτή . Το θέμα είναι πως τώρα θέλω να αλλάξω ημερομηνία (και στα δύο) και μου λέει ότι δεν γίνεται λόγο διαφοράς φόρου … Τι μπορώ να κάνω; Γενικά είδα πως γράφει ότι μπορούμε να τα αλλάξουμε κ να πληρώσουμε την επιπλέον χρέωση .

    • Ο/Η admin λέει:

      Καλησπέρα,

      Επικοινωνήσατε με το livechat της εταιρείας;

  10. Ο/Η Dimitrios Gkikas λέει:

    Έκανα κράτηση με επιστροφή από Θεσσαλονίκη για Αθήνα την 17/03/18 και θέλω να αλλάξω την επιστροφή για την 18/03/18 ότι ωρα έχει μετά τίς 15 απόγευμα Reservasion xxxxxx DIMITRIOS GKIKAS

    • Ο/Η admin λέει:

      Παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με το customer service της Ryanair..

  11. Ο/Η Ελέν η Κουναλακη λέει:

    Εχω κρατηση XXXXX, Χανιά-Θεσσαλονίκης με επιστροφή .Επαθα διαστρεμα και σε 2 βδομάδες ισως να μην μπορω να ταξιδεψω.26 Μαρτίου το ταξίδι. Χρειάζεται γνωμάτευση γιατρού (Από Νοσοκομείο βεβαια)Να ακυρωθούν τα εισιτήρια και να πάρω πίσω τα χρηματα;;;;

    • Ο/Η admin λέει:

      Καλησπέρα,

      Δε νομίζω ότι μπορεί να ακυρωθεί και να επιστραφούν τα χρήματα.. Παρόλα αυτά, επικοινωνήστε με την Ryanair και εκφράστε με ανθρώπινο τρόπο το ατύχημά σας και ίσως σας επιστρέψουν τα χρήματα..

      Περαστικά σας!

  12. Ο/Η Adamos Ioannis λέει:

    Καλημερα σας ταξιδευουμε απο Memmingen -Thessaloniki εγω με την γυναικα μου και τα δυο μας παιδια ηλικιας 3.5 και 13 ετων.Τι αποσκευες δικαιουμαστε δωρεαν?

  13. Ο/Η Valia λέει:

    Καλημέρα σας. Εκλεισα εισιτήρια από εξωτερικό προς Ελλάδα με το όνομα μου σε ελληνικούς μικρούς χαρακτήρες , θα υπάρξει πρόβλημα στην επιβίβαση μου; Πρέπει να αλλάξω το όνομα μου;

  14. Ο/Η ELPIDA BATSASI λέει:

    Καλισπερα σας .Μπορω να αλαξω ημερομηνιες στα εισητιρια που εχω κλεισει- 07.04.18-09.04.18.—11.04.18.-12.04.18. 11.04.18 ξσο πιο αργα …12.00 μεσανυχτα///ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  15. Ο/Η Λεωνίδας Γ. λέει:

    Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τον κανονισμό μεταφοράς υγρών. Η μέγιστη χωρητικότητα συσκευασίας υγρού είναι τα 100 ml χωρίς να υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των συσκευασιών; Ειδικότερα δύναμαι να μεταφέρω δυο αρώματα (το ένα 100 ml και το άλλο 50 ml), μία οδοντόκρεμα 30gr και ένα σαμπουάν 50ml;

  16. Ο/Η Μαρίνα λέει:

    Καλησπέρα! Έκανα κράτηση αυτοκινητου μεσω της ryanair στο αεροδρόμιο των Χανίων από την εταιρία Firefly. Έχουν κρατηθεί τα χρήματα αλλά εγώ δεν έχω πάρει κάποιο mail. (Πώς θα μάθω για την κράτηση μου?)

  17. Ο/Η admin λέει:

    @Adamos Ioannis : Από μια χειραποσκευή έως 10kg!

  18. Ο/Η admin λέει:

    @Λεωνίδας Γ. : Μπορείτε μέχρι 1λίτρο σύνολο, με μέγιστο τα 100μλ ανά δοχείο!

  19. Ο/Η admin λέει:

    @Valia : Παρακαλώ επικοινωνήστε με την Ryanair. Καλό είναι να είναι στα Λατινικά..

  20. Ο/Η Maria λέει:

    Έκανα μια κράτηση θέσης αλλά σε λάθος πτήση πως μπορώ να την αλλάξω;

  21. Ο/Η Φωτεινη λέει:

    καλημέρα, εχω κλεισει εισητηρια με τη ryanair και το εισητηριο μ ειναι στα ελληνικα. η πτηση μ βεβαια ειναι στο εσωτερικο. Υπαρχει προβλημα στο να ταξιδεψω?

  22. Ο/Η admin λέει:

    @ Φωτεινή: 99% δεν θα έχετε πρόβλημα σε πτήση εσωτερικού!

  23. Ο/Η Athanasia λέει:

    Η plus κράτηση τι αποσκευές έχει? Μια χείρα αποσκευή και μια βαλίτσα 20kg?

  24. Ο/Η ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ λέει:

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ.ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΜΕΓΕΘΗΣ (170 ΚΙΛΑ)ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΠΡΟΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΤΙΣ 27/06/18 ΚΑΙ ΩΡΑ 08~05 ΤΟ ΠΡΩΙ.ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

  25. Ο/Η Thomas λέει:

    Καλησπέρα σας, έχω κάνει κράτηση με ryanair για δύο ενήλικες δύο παιδιά έως 16 ετών και 1 παιδί έως 10, όταν πάω να κάνω chek in ηλεκτρονικά, στο πρώτο παιδί εκεί που ζητάει ημερομηνία γέννησης δεν ανεβαίνει πάνω από το 2002 και δε με αφήνει να συνεχίσω τι πρέπει να κάνω;

  26. Ο/Η Γκιωνη λέει:

    Καλησπέρα
    Μπορώ να αλλάξω το όνομα σε ένα εισιτήριο;

  27. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Καλησπερα.
    Ειχα κανει κρατηση για ταξιδι τον Ιουλιο για Κρακοβια με επιστροφη στην Αθηνα απο Βροκλαου! Πριν λιγο ελαβα μηνυμα ακυρωσης της πτησης απο Βροκλαου για Αθηνα με αποτελεσμα ολο το ταξιδι να μην μπορει να γινει καθως δεν υπαρχουν κοντινα αεροδρομια κ ωρες που να εξυπηρετουν. Τα λεφτα της πτησης απο Βροκλαου, θα τα παρω πισω! Τι γινεται ομως με τη πτηση της Κρακοβιας και αυτα τα εισητηρια? Θα μου επιστραφουν κ εκει χρηματα?? Η μπορω να τ αλλαξω χωρις χρεωση?

    • Ο/Η admin λέει:

      Καλησπέρα σας,

      Στο email που λάβατε, αναφέρει ποιες πτήσεις μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε. Αν κλείσατε μαζί τα εισιτήρια, στην ίδια κράτηση, πιθανόν να μπορείτε να τα ακυρώσετε δίχως πρόστιμο..

  28. Ο/Η Georgia λέει:

    Καλημέρα σας,
    Εχθές κάνοντας check in για μία κράτηση, για το γιο μου που είναι γεννημένος το έτος 2005, δεν είχα την επιλογή αυτή στη λίστα με τις χρονολογίες. Μίλησα με το chat της εταιρίας και μου είπαν ότι δεν θεωρείται “παιδί” αλλά “έφηβος”. Με ενημέρωσαν ότι έκαναν τις απαραίτητες αλλαγές και ότι μπορώ να κάνω το check in στο αεροδρόμιο δωρεάν. Μπορώ να είμαι σίγουρη ότι δεν θα αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα εκείνη την ώρα? Ρωτάω, επειδή δεν έχω κάποιο έγγραφο ή κάτι άλλο που να βεβαιώνει ότι επικοινώνησα και είχα την ανωτέρω απάντηση.

    • Ο/Η admin λέει:

      Καλησπέρα σας,

      Κρατήσατε logs από την συνομιλία στο chat; Λογικά δεν θα έχετε κάποιο πρόβλημα..

  29. Ο/Η Ανδρονάκη Χρυσή λέει:

    Καλησπέρα! Μέσα στα επιτρεπόμενα όρια της δωρεάν χειραποσκευής συμπεριλαμβάνονται το χερούλι και οι ρόδες ή μόνο καθαρά η βαλιτσα; Ευχαριστώ!

    • Ο/Η admin λέει:

      Είναι όλα! Πρέπει να μετρήσετε την βαλίτσα με οτιδήποτε έχει ή εξέχει..

  30. Ο/Η Μαρια λέει:

    καλησπερα! θελω να κανω αλλαγη ονοματος ( ορθογραφικο λαθος ) και μου βγαζει να πληρωσω και μαλιστα 142 ευρω. Γιατι ? ευχαριστω

  31. Ο/Η nikos λέει:

    Καλησπερα εχω μια και μονο αποσκευη 42 επι 25 επι 25 (χειραποσκευη) και αγορασα το φθηνο εισητηριο , οχι αυτο δλδ με τις 2 χειραποσκευες μιας και μονο αυτη που ανεφερα πριν με καλυπτει, θα εχω καποιο προβλημα εξτρα χρεωσης ή ειμαι οκ?

  32. Ο/Η Αννα λέει:

    Καλησπερα , μπορει ενα παιδι δεκατρια ετων να ταξιδεψει μονο του???

  33. Ο/Η Vivi λέει:

    Καλησπερα. Μια ερωτηση σχετικα με την χειραποσκευη. Αυτη που εχω εχει διαστασεις 55,5 x 37. Θα μπορεσω να ταξιδεψω? Ευχαριστω.

  34. Ο/Η Κατερίνα λέει:

    Έχω κλείσει εισιτήρια Γερμανία Ελλάδα και έλαβα ένα e-mail να κάνω online check in για να αποφύγω την χρεώσει στο αεροδρόμιο τον 55 ευρώ. Υπάρχει περιορίσει να μου χρεώσουν επιπλέον λεφτά για να πάρω το εισιτήριο μου από το αεροδρόμιο όπως κάνω βασικά πάντα χωρίς χρεωσει;

  35. Ο/Η Manousos λέει:

    Καλημέρα σας.
    Παρέλαβα μια επιταγή αποζημίωσης για μια βαλίτσα που καταστράφηκε σε ταξίδι μου.
    Πώς μπορώ να την εξαργυρώσω; Πηγαίνω σε οποιαδήποτε τράπεζα;
    Ευχαριστώ

  36. Ο/Η Μανούσος Ανδρουλάκης λέει:

    Προφανώς για να μην απαντάει κανείς, δεν υπάρχει τρόπος εξαργύρωσης. Στην τράπεζα τουλάχιστον αυτό μου είπαν για επιταγές από την Ryanair.
    Πολύ καλός λόγος για να μην σας προτιμήσω 2η φορά

  37. Ο/Η Χρύσα λέει:

    Καλησπέρα,

    Η πτηση μου για 8/5 απο Θεσσαλονικη για Μιλανο Μπεργκαμο ακυρωθηκε. Εγω ειχα κλείσει να συνεχίσω το ταξιδι μου από Μιλανο Μπεργκαμο για Σεβίλη την ιδια μερα το απόγευμα. Πτήση της Ryanair να βολευει δε βρίσκω, μονο μια της Eurowings για 7/5 απο Θεσσαλονίκη Μιλάνο. Αν την κλείσω θα μου δωσουν τη διαφορα (η πτηση κοστιζει 140ευρώ αντι για 20ευρώ της αρχικης πτήσης); Επίσης μπορούν να με αποζημιώσουν για ξενοδοχειο και μεταφορικά στο αερδρόμιο εφόσον δεν είναι δικιά μου υπαιτιότητα;

  38. Ο/Η vasileios ioannidis λέει:

    Καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Τα παιδιά μου είναι γεννημένα στη Γερμανία μπορούν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα χωρίς διαβατήριο με χαρτί από το προξενείο για να πάνε στην Ελλάδα για να βγάλουν εκεί διαβατήριο.

  39. Ο/Η ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΠΑΠΠΑ λέει:

    Έχω κανει κράτηση με την rynair για γερμανία στις 20/5. Πως μπορω τωρα να βγαλω και για ενα παιδακι 14 χρονων?δηλαδη να ταψιδεψει μαζι μου.

  40. Ο/Η Kyriakos λέει:

    Καλησπέρα! Έχω κάνει κράτηση με την ryanair μέσω της ιστοσελίδα τους για ένα ταξίδι στη Ρώμη για τεσσερα ατομα τον Ιούλιο. Το ένα από τα τέσσερα άτομα όμως είναι 14 χρονών (κάτω των 16). Όταν έκανα την κράτηση παρόλο που αρχικά το εισιτήριο είναι για κάτω των 16 όταν έβαζα τα στοιχεία του αναγκαστικά τον δήλωσα με άλλο έτος γέννησης από το πραγματικό λόγω συστήματος. Τώρα όμως προσπαθώ να κάνω check in και ενώ στους τρεις γίνεται κανονικά στον τέταρτο που είναι δεκατεσσάρων πάλι οι επιλογές για το έτος γεννησης είναι για παιδί άνω των 16. Να δηλώσω πάλι έτος γέννησης το ίδιο που δήλωσα και στην κράτηση ή θα έχω πρόβλημα στο αεροδρόμιο; Προσπαθώ να επικοινωνήσω και με την εταιρία μέσω mail αλλά με στέλνουν στο live chat το οποίο εδώ και δύο μέρες δεν ανοίγει και λέει όποια ώρα και να προσπαθήσω “Our agents are not available at the moment”. Πρώτη φορά κλείνω εισιτήρια με τη συγκεκριμένη εταιρία και δεν ξέρω τι να κάνω. Τι με συμβουλεύεται;

    Σας ευχαριστώ πολυ!!

    • Ο/Η Elisavet Koukoulaki λέει:

      Καλησπέρα σας έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα , έχω κάνει κράτηση με ryanair για 1 ενήλικα (1 παιδί 15 χρονών ) όταν πάω να κάνω chek in ηλεκτρονικά, στο παιδί εκεί που ζητάει ημερομηνία γέννησης δεν ανεβαίνει πάνω από το 2002 και το παιδί είναι γεννημένο το 2003 , δε με αφήνει να συνεχίσω τι πρέπει να κάνω;

      • Ο/Η Kyriakos λέει:

        Elisavet καλησπέρα. Ακριβώς το ίδιο και σε μένα. Τελικά κατάφερα σήμερα να επικοινωνήσω μέσω του live chat μαζί τους. Συγκεκριμένα μπαίνεις στην ιστοσελίδα τους για το live chat περιμένεις υπομονετικά που και πού να σταματήσει να σου βγάζει το ότι δεν είναι διαθέσιμοι αυτοί τη στιγμή και όταν κάποια στιγμή τα καταφέρεις σιγά σιγά συμπληρώνεις τα στοιχεία σου, περιμένεις 20 λεπτά αλλά τελικά επικοινωνείς με έναν agent που περιέργως είναι αρκετά εξυπηρετικός. Τέλος πάντων, αφού τους έδωσα τα στοιχεία της κράτησης μου είπαν ότι έγινε λάθος κατά την καταχώρηση των στοιχείων και το διόρθωσαν εκείνοι. Μετά από τη διόρθωση σου εμφανίζεται κανονικά η επιλογή του 2003 και κάνεις κανονικά check in. Προσπάθησε ξανά αύριο να επικοινωνήσεις και καλή τύχη και υπομονη!

  41. Ο/Η ΔΩΡΑ Π. λέει:

    Καλημέρα, προσπαθώ να κάνω check-in στο site της ryanair και στα ταξιδιωτικά έγγραφα γράφει ημερομηνία λήξης. Οι ελληνικές ταυτότητες μας, όμως δεν γράφουν ημ/νία λήψης.

    • Ο/Η admin λέει:

      Απλά εισάγετε μια ημερομηνία μεταγενέστερη από το ταξίδι σας!

  42. Ο/Η ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ λέει:

    Καλησπέρα δεν μπορώ να κάνω τσεκ ιν μου ζηταει ΗΗμερομηνία λήξης?εννοώ εχω Ταυτότητα ?

    • Ο/Η admin λέει:

      Συμπληρώστε μια μακρινή ημερομηνία λήξης, μεταγενέστερη από το ταξίδι σας και δεν θα έχετε κάποιο πρόβλημα!

  43. Ο/Η ευστρατια λέει:

    Παιδια μου ηρθε να κανω τσεκ ιν και μου λεει ημερομηνια ληξης εχω ταυτοτητα ομως!μπορει καποιος να μου πει ?

    • Ο/Η admin λέει:

      Συμπληρώστε μια μακρινή ημερομηνία λήξης, μεταγενέστερη από το ταξίδι σας και δεν θα έχετε κάποιο πρόβλημα!

  44. Ο/Η ευστρατια λέει:

    Ευχαριστω !

  45. Ο/Η Βάιος λέει:

    Καλησπέρα σας θα ήθελα να ρωτήσω πως παίρνουμε τιμολόγιο καθώς δεν υπήρχε πεδίο συμπλήρωσης των απαραίτητων στοιχείων (αν και εγώ έβαλα στη δεύτερη διεύθυνση τουλάχιστον την ΔΟΥ και το ΑΦΜ της εταιρείας)?

    • Ο/Η admin λέει:

      Καλησπέρα,

      Υπάρχει ειδικό πεδίο για έκδοση τιμολογίου.

      • Ο/Η Βάιος λέει:

        Καλησπέρα, Υπήρχε μόνο ως τίτλος “Διεύθυνση Τιμολόγησης” (το οποίο συμπλήρωσα) αλλά δεν είχε εκτός από διεύθυνση και πόλη, ούτε ΔΟΥ ούτε ΑΦΜ ούτε επωνυμία ..

        • Ο/Η Βάιος λέει:

          Τώρα επικοινώνησα μαζί τους, μου είπαν ότι το Itinerary που δίνουν έχει θέση Τιμολογίου ως διεθνής πτήση και δεν χρειάζεται ούτε να στείλουν κάτι άλλο ούτε χρειάζεται κάτι άλλο σε πληροφορίες να δώσουμε.

  46. Ο/Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΥΔΙΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ λέει:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
    ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΑΠΟ ΡΩΜΗ ΓΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ. ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ. ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΜΕ ΧΡΕΩΣΑΝ ΑΛΛΑ 130 ΕΥΡΩ. ΕΧΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ LIVE CHAT ΚΑΙ ΜΕ E-MAIL ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ. ΣΤΙΣ ΦΟΡΜΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΩΜΕΝΗ Ή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 3 ΩΡΩΝ. ΣΤΑ E-MAIL ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΩΘΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ… ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ? ΕΧΩ ΑΓΧΩΘΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΤΑ ΔΙΠΛΑ!

  47. Ο/Η ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ λέει:

    Καλησπέρα , την Δευτέρα ταξιδεύω μαζί με τα παιδια μου για Κρήτη, μπορείτε να μου πείτε τι έγγραφα χρειάζομαι να έχω μαζί μου?

    • Ο/Η admin λέει:

      Ταυτότητες.. Πόσο χρονών είναι τα παιδιά σας;

      • Ο/Η ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ λέει:

        ΕΊΝΑΙ 7 ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΩΝ

        • Ο/Η ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ λέει:

          χρειάζομαι εκτος από πιστοποιητικά γεννήσεως με φωτόγραφία επικυρωμμένα και εξουσιοδότηση από τον σύζυγό μου?

  48. Ο/Η Αγγελική λέει:

    Γεια σας. εχω κανει κρατηση για Ρωμη την Τριτη και μου ειπαν οτι δικαιουμαι μια χειραποσκευη και μια τσαντα μαζι μου. Επειδη η δικη μου χειραποσκευη ειναι 55*35*22 αντι για 55*40*2,0 θα εχω καποιο προβλημα?

    • Ο/Η admin λέει:

      Θα έχετε πρόβλημα αν δεν χωράει στην ειδική θήκη μέτρησης(αν σας ζητήσουν να την μετρήσουν..) Αν τύχει και αντιμετωπίσετε θέμα, από την δική μας εμπειρία, δοκιμάστε να βάλετε την βαλίτσα και ανάποδα αν δεν χωρέσει κανονικά.

  49. Ο/Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ λέει:

    Καλημέρα….εχω κανει αγορα εισητηριου με raynair για την κορη μου και ενώ είναι 15 χρονων εκανα τικ στο 16+,με αποτέλεσμα να μην μπορω να συμπληρωσω την χρονολογια της και να κανω check in….μπορειτε να μου πειτε τι πρεπει να κανω?

  50. Ο/Η Μαρία β λέει:

    Γεια σας, διαβάζω στο ιντερνετ για ενδεχόμενη απεργία των πιλότων της ryanair στις 12/07. Προσπαθώ να επικοινωνήσω μεσω live chat αλλά ειναι συνέχει απασχολημένο το σύστημα τους. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; εχω ήδη κανει ηλεκτρονικό check in για τις πτήσεις αναχώρησης και επιστροφής.

  51. Ο/Η Ειρηνη λέει:

    Καλησπέρα εχω κλείσει πτηση απο Λονδινο -Θεσσαλονίκη και εβαλα την εφηβη κορη μου ως παιδι με λαθος ημερομηνία γεννησης.Τι μπορω να κανω σας παρακαλω μου λετε;πετε 14 Ιουλίου

    • Ο/Η admin λέει:

      Επικοινωνήστε άμεσα με το livechat της Ryanair για να αλλαχτεί!

  52. Ο/Η Στελλα λέει:

    Εχω κανει κρατηση για Κυπρο και δεν εχω λαβει ακομα επιβεβαιωση στο email μου.Ουτε chek in εκανα. Η εκδοση εισιτηριων εγινε γιατι

    τα χρηματα τα εχει παρει η εταιρεια απο την πιστωτικη μου καρτα. Μπορειτε να με βοηθησετε ;

    • Ο/Η admin λέει:

      Μήπως έχει πάει στα ανεπιθύμητα ή σε κάποιον άλλον φάκελο;

  53. Ο/Η Φαίη λέει:

    Εχω βγαλει απλο εισιτηριο για 2 ατομα τι γινεται με την μεταφορα υγρων ,δικαιούμαστε , πολλα μικρα μπουκαλακια κατω των 150 ml, επισης τη μια χειραποσκευη τη δινω στο chekin,

    • Ο/Η admin λέει:

      Δικαιούστε μέχρι 100ml μαζί σας! Η χειραποσκευή, εκτός αν δεν έχετε προτεραιότητα, την παραδίδετε.

  54. Ο/Η Maria λέει:

    Γεια σας Πετάω από Σαρλερουά για Θεσσαλονίκη 25 του μηνός και έχω ακούσει ότι θα κάνουν απεργία αν σας έχει τύχει τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση ευχαριστώ

    • Ο/Η admin λέει:

      Καλημέρα,

      Δυστυχώς αν υπάρξει απεργία την χρονική περίοδο που είναι η πτήση σας, αυτή θα ακυρωθεί.. Θα ενημερωθείτε από την εταιρεία για την νέα πτήση σας, εάν υπάρξει.

  55. Ο/Η ΝΤΑΛΙΑΠΕΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ λέει:

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΧΕΙΡΑΠΟΣΚΕΥΗ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΣΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 58 ΜΕ ΤΙΣ ΡΟΔΕΣ 38 -20 ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  56. Ο/Η Αποστολία λέει:

    Καλησπέρα έχω κλείσει εισιτήρια από Αθήνα για Θεσσαλονίκη και επιστροφή όμως το ονοματεπώνυμο το έγραψα με ελληνικούς χαρακτήρες όπως λέει η ταυτότητα και όχι με λατινικούς χαρακτήρες θα έχω πρόβλημα στην πτηση?

    • Ο/Η admin λέει:

      99% δεν θα έχετε πρόβλημα σε πτήση εσωτερικού

  57. Ο/Η ΚΟΥΖΗΣ λέει:

    Καλησπέρα έκανα κράτηση εισιτηρίου με ελληνικά μπορώ να ταξιδέψω??? Θα ήθελα τηλέφωνο εταιρίας παρακαλώ Αλλιός να πάω νομικά με δικηγόρο??

    • Ο/Η Κατερίνα λέει:

      Εχω το ίδιο πρόβλημα μήπως μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ταξιδεύω με την κόρη μου για Κύπρο σε μια εβδομάδα και τα ονόματα στο check in βγήκαν λάθος λόγω του ότι έκανα την κράτηση στα Ελληνικά

  58. Ο/Η Βασιλική λέει:

    Έχω κάνει κράτηση για Βαρκελώνη στις 12 Οκτωβρίου για 2 άτομα. Προσπάθησα αργότερα να κλείσω άλλο ένα εισιτήριο για τον γιό μου 8 ετών αλλά δεν μπόρεσα να κάνω κράτηση μεμονωμένου εισιτήριου για ανηλίκο. Μπορείτε να με ενημερώσετε πως μπορώ να κάνω κράτηση για το παιδί;

  59. Ο/Η Μαρια λέει:

    Προσπαθω να κατσω checkin και αντιμετωπιζω το εξησπροβλημα με τη κορη μου. Δεν εχει το ετος γεννησεως της 2004 και εχει μεχρι το 2002. Και φυσικα δεν μπορουμε να κανουμε και οι υπολοιποι

  60. Ο/Η ΕΛΕΝΗ λέει:

    ΑΎΡΙΟ πετάω για Σαντορίνη και δε βρίσκω Τ εμαιλ που μου έγραφε Τον κωδικό κράτησης..και έτσι δε μπορώ να κάνω τσεκ ιν

    • Ο/Η admin λέει:

      Δείτε μήπως έχει πάει και στα ανεπιθύμητα – spam

  61. Ο/Η Τασος λέει:

    Καναμε λαθος επειδη κολλουσε το σαιτ και κλεισαμε δυο εισητηρια στο ιδιο ονομα ιδια πτηση απο δυο διαφορετικα σαιτ. Πως μπορουμε να το φτιαξουμε

  62. Ο/Η Maria Dimitriou λέει:

    Έχω κάνει κράτηση για την Μητέρα μου για τις 13 Αυγούστου από Frankfurt προς Αθήνα ενώ έπρεπε να το κλείσω για Αθήνα προς Φρανκφούρτη… πως μπορώ να το αλλάξω αυτό?

  63. Ο/Η Maria Dimitriou λέει:

    Καλησπέρα σας! Έκλεισα σήμερα Εισιτήριο από Φρανκφούρτη προς Αθήνα ενώ έπρεπε να είναι ακριβώς το αντίθετο δρομολόγιο δηλαδή από Αθήνα προς Φρανκφούρτη! Πώς μπορώ να το αλλάξω αυτό?

  64. Ο/Η Stella λέει:

    Καλησπέρα σας.
    Έκλεισα εισιτήρια για Δανία (Billund) για Σεπτέμβρη. Δυστυχως στο εισιτήριο του συζύγου μου έγραψα Dimitrios ενώ η ταυτότητα του γράφει Dimitrios Alexandros. Προσπάθησα να κάνω αλλαγή αλλά μου ζητούν 110€.Θα αντιμετωπίσουμε πρόβλημα αν το αφήσω ως εχει;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  65. Ο/Η Ηλιάνα λέει:

    Καλησπέρα,
    μέχρι πόσα κιλά είναι η χειραποσκευή και οι διαστάσεις που μπορώ να έχω στο αεροπλάνο;

  66. Ο/Η Νίνα λέει:

    Καλημέρα σας, πετάω σε δυο μέρες και κάτι ώρες και ήθελα να κάνω αύριο online check in γιατί δεν έχω το διαβατήριο μαζί μου τώρα. Αρχικά είχα δει ότι είναι ανοιχτό έως και δυο ώρες πριν την πτήση, όμως σήμερα που ξανακοίταξα βρήκα μια σελίδα που έλεγε ότι γι αυτούς που δεν θέλουν να κρατήσουν θέση είναι έως και 48 ώρες. Δηλαδή αν κάνω αύριο τσεκ ιν θα χρεωθώ;

  67. Ο/Η Βασιλης λέει:

    Καλησπερα. Τι γινεται με της 10 Αυγουστου για τις πτησεις απο Μεμμινγκεν προς Θεσσαλονικη? Πεταω στης 10 και στης 13 πρεπει να γυρισω. Δεν ειναι θεμα τα χρηματα. Το θεμα ειναι οτι επείγει και πρεπει να μου βρουνε αεροπλανο να πεταξω ειτε απο Μεμμινγκεν ειτε απο Στουτγγαρδη ειτε απο Μοναχο. Και το χειροτερο ολων ειναι απο το live chat με πεταει συνεχεια υστερα απο ανω των 45 λεπτων αναμονη.

  68. Ο/Η Eva λέει:

    Καλησπέρα έκανα Chek in στην εταιρία της Ryanair και δεν μου έχουν αποστείλει τα εισιτήρια. Το Chek in στην εφαρμογή τους είναι οκ. Το ερώτημα μου είναι θα μου αποστείλουν μέσω email τα εισητηρια?

  69. Ο/Η ελσα λέει:

    καλησπέρα την τρίτη πετάω από θεσσαλονίκη για Πάφο και έχω 2 παιδάκια ένα 11 μηνών και ένα 3 ετών? θέλω να ρωτήσω για να πάρω το καροτσάκι του παιδιού είναι δωρεάν και την ζώνη για τα παιδιά από που την παίρνω, εκτός από chek in κάνω κάτι άλλο?

    • Ο/Η admin λέει:

      Καλησπέρα,

      Την ζώνη την προμηθεύεστε από τις αεροσυνοδούς, μέσα στο αεροπλάνο..

  70. Ο/Η ΝΤΟΡΙΝΑ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ λέει:

    καλησπερα

    εχω κανει κρατηση με ryan gia tis 31 aygoustou 2018 αλλα δεν μπορω να παω και θελω να την ακυρωσω ειναι one way athens -warsov.. οι λογοι ειναι ιατρικοι..μπορω να το αφήσω ανοιχτο η θα μου επιστρεψουν χρήματα

    πολύ δυσκολη η επικοινωνια και με το chat εχει τεραστια αναμονη

    ευχαριστω πολυ

  71. Ο/Η Γιώτα Αμανατίδου λέει:

    Αγόρασα θέση για την πτήση μου από Θεσσαλονίκη-Αθήνα και δεν μπορώ να βρω την κάρτα επιβίβασης.

    • Ο/Η Κουρτίδου Σοφία λέει:

      Καλησπέρα σας,
      Θα ήθελα να εκφράσω τη δυσκολία που έχω να κάνω check –in με τη Ryanair. Αν και πετάω τη Δευτέρα 13-8-2018 και κανονικά θα μπορούσα να κάνω , όταν φτάνω στο τρίτο στάδιο που πρέπει να βάλω πρόσθετα στοιχεία για την επιλογή θέσης ( υπάρχουν τρεις επιλογές: τυχαία θέση, αγορά, δωρεάν μέχρι δυο ώρες πριν την πτήση) και κάνω την επιλογή μου η επιβεβαίωση είναι απενεργοποιημένη και δεν μπορώ να προχωρήσω σε κάρτα επιβίβασης. Σημειωτέον ότι δεν θέλω να πληρώσω για αγορά θέσης.
      Ένα δεύτερο πρόβλημα που είχα στην προσπάθεια για check-in: Από λάθος δήλωσα τη μια μου κόρη ως teen,ενώ είναι adult( 16+),και δεν περνούσε η ημερομηνία γέννησής της. Επικοινώνησα με το chat της εταιρείας και μου το διόρθωσαν. Μετά από αυτό μου έστειλαν ένα mail επιβεβαίωσης με το δρομολόγιο της πτήσης και με χρηματική απόδειξη του κόστους του ταξιδιού με επιβάρυνση πιστωτική κάρτας( με αυτό τον τρόπο πλήρωσα την κράτησή μου) που υπερέβαινε την αξία της κράτησής μου κατά 23ευρώ. Παράδειγμα η κράτηση μου είχε σύνολο 1144 ευρώ , ενώ τώρα μου έδωσαν σύνολο πληρωμής 1167.Τι σημαίνει αυτή η διαφορά ;Πρέπει να την πληρώσω για να κάνω check-in? Γι αυτό δεν μου αφήνουν να κάνω check-in? Σίγουρα αυτό αφορά την εταιρεία .Θα πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους? Είναι δυνατό να μου χρέωσαν 23 ευρώ για την αλλαγή από teen σε adult τη στιγμή που δεν έχουν διαφορά στην τιμή του ναύλου?
      Προσπαθήστε να μου δώσετε έγκαιρα μια απάντηση.Ευχαριστώ.

  72. Ο/Η Μαρία λέει:

    Θέλω να αλλάξω την ημέρα της πτήσης απο Χανιά προς Μάντσεστερ Εμώ κάνει on line check in Πως να αλλάξω ημερομηνία

  73. Ο/Η αντωνης λέει:

    καλησπερα προσπαθησα να αλλαξω ημερομηνια σε μια πτηση μου με την ryan air εκανα την πληρωμη και μου εμφανισε πως η πληρωμη δεν πραγματοποιηθηκε και πως εκκρεμει. Ωστοσο παω να πατησω πανω στην κρατηση και κολλαει και δεν ανταποκρινεται . αυτο και στην εφαρμογη της εταιρειας και στην ιστοσελιδα.

  74. Ο/Η Σπαρτακος λέει:

    Καλησπερα.εχω κανει ενα λαθος στην ημερομηνια του δερφου μου.ειναι ανήλικος.εχω παρει τηλ στην εταιρία και ειπαν οτι θα το αλλάξουν.παρολα αυτα δεν μπορω να κανω τσεκ ιν ηλεκτρονικα.το τσεκιν δηλ θα γινει στο αερδρομιο;

  75. Ο/Η Χριστινα λέει:

    Θελω να περαξω για Γερμανια και εχω ταυτοτητα με.λατινικους χαρακτηρες χειεογραφους και ετος εκδοσης 2002 θα εχω προβλημα?

  76. Ο/Η Βικυ λέει:

    Καλησπέρα! Έχω κάνει κρατήσει 2 εισητηρίων με επιστροφή στις 26/11-3/12 θα ήθελα να αλλάξω την ημερομηνία πτήσεις μου για 1/9 χωρίς επιστροφή.. υπάρχει δυνατότητα; Και αν ναι ποια η διαφορά στην τιμή ;

    • Ο/Η admin λέει:

      Θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία.

  77. Ο/Η Σταματιος Καπιρης λέει:

    θα ηθελα να ρωτησω αν μπορουμε να εχουμε φαρμακα στις αποσκευες?

    • Ο/Η admin λέει:

      Μπορείτε ναι!

      • Ο/Η Σταματιος Καπιρης λέει:

        δεν χρειαζεται χαρτι γιατρου ε? μιλαω παντα για αποσκευες οχι χειραποσκευες. ευχαριστω πολυ!!

  78. Ο/Η Σταματιος Καπιρης λέει:

    μπορω να εχω φαρμακα στις αποσκυες μου??

  79. Ο/Η Σοφία λέει:

    Πώς μπορώ να δω αν συμπεριλαμβάνει η κράτηση μου αποσκευή? Έχω μόνο τον αριθμό κράτησης μου

  80. Ο/Η Iraklis Va:inas λέει:

    Προσπαθώ εδώ και 1 μήνα ν’αλλάξω ημερομηνία πτήσης για δύο προπληρωμένα εισιτήρια, χωρίς να έχω κάνει checking ακόμη αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να επιτύχω επαφή με κάποιον αρμόδιο της Ryanair.
    Zητάω βοήθεια!

  81. Ο/Η ΓΙΩΡΓΟΣ λέει:

    Ξεχασα ένα γράμμα στο επίθετο..NIKOLADIS αντί NIKOLAIDIS θα έχω θέμα? μπαίνω να κάνω την δωρεά αλλαγή εντός 24 ωρών που μου λέει αλλά βγάζει χρέωση???να το αφήσω έτσι

  82. Ο/Η Anna λέει:

    Γειά σας. Δεν ξέρω αν κάποιος μου απαντήσει αλλά ας κάνω μια προσπάθεια. Δεν ξέρω τι να κάνω. Δεν είχα τέτοιο θέμα με άλλη εταιρία. Δεν μπορώ να κάνω Check in στη Ryanair στη μικρή μου κόρη.εχει διαβατήριο για να ταξιδέψει. Έχει ξαναταξιδεψει με άλλη εταιρία. Είναι 9 χρονών. Δεν μαφηνει να βάλω κάποιο έγγραφο που την αφορά μόνο ζητάει ημερομηνία γέννησης και σαν ημερομηνία δεν έχει την επιλογή της χρονιάς που γεννήθηκε. Έχει από το 2006 και κάτω. Δεν σαφήνεια να κάνεις κάτι άλλο. απελπισία.

  83. Ο/Η Afroditi λέει:

    τι Θα ισχύει το Δεκέμβριο με τις χειραποσκευες? μονο μικρή τσάντα θα είναι δωρεάν?Ή χειραποσκευη θα πληρώνετε και αυτή ακόμη και αν δεν την έχουμε επάνω μαζί μας?

  84. Ο/Η Τιμος λέει:

    Έχω βγάλει κανονικό εισιτήριο Πόσο κιλά μπορώ να πάρω μαζί μου χωρίς χρέωση

  85. Ο/Η εμανουελ λέει:

    για σας ryanair. ήθελα να ρωτήσω, εγω και το παιδί μου έχουμε ελληνικά διαβατήρια η γυναίκα μου όμως έχει αλβανικό διαβατήριο και κάρτα ός σύζυγος Ευρωπού πολίτη με δικαίωμα ελεύθερης μετακίνησης και εργασίας σέ όλοι την Ευρώπη και για την Αγγλία. έχω ρωτήσει την αστυνομία στο αεροδρόμιο της Αθήνας και με διαβεβαίωσαν ότι περνάει κανονικά τόν έλεγχο χωρίς visa, την ίδια απάντηση μου δώσανε και η u.k border. η εταιρεία σας θε δεχτεί να πετάξει η γυναίκα μου στην Αγγλία. ευχαριστώ

  86. Ο/Η Αρτεμις λέει:

    Καλησπέρα σας.θελω να κάνω μια ερώτηση.θελω να κλείσω εισιτήρια για Λονδίνο αλλά δεν έχω ακόμα έτοιμο το διαβατηριοντου μωρού.μπορω να κλείσω για εμάς του ενήλικες κ σε λίγες μέρες μετά μα κλείσω για το μωρό.το οποίο θα κλείσω θέση αγκαλιάς.

    • Ο/Η admin λέει:

      Καλύτερα να γίνει μαζί η κράτηση για να μην έχετε πρόβλημα..

  87. Να σας κάνω μια ερώτηση ;
    Εκανα κράτηση 2 θέσεις για Βερολίνο με επιστροφη 6 με 15 Νοεμβρίου 2018 έβαλα μια αποσκευη 20 κιλών δεν είναι και να πάω και να έρθω;
    Γιατί μου ηρθε ενημέρωση οτι η ΑΠΟ σκεύη μου είναι για την αφηξη μου .
    Και ακόμη μια ερώτηση 1η Σεπτεμβρίου μου στείλαμε μήνυμα στο email οτι πρεπει να χρεωθω την 10 κιλών αποσκευη μου και μετα με ξαναστειλατε μήνυμα οτι δικαιουμαστε μια χειραποσκευη 10 κιλών ο καθένας μας . τι ισχυει;

    • Ο/Η admin λέει:

      Πρέπει να “κλείσετε” βαλίτσα και στο πήγαινε και στο έλα..

  88. Ο/Η ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΙΠΕΡΙΔΗΣ λέει:

    Θα ταξιδέψω με τη Ryanair την 1η Νοεμβρίου.
    Έχω αγοράσει εισιτηριο με προτεραιότητα & 2 χειραποσκευές.
    Θα ήθελα να με ενημερώσετε, εάν είναι υποχρεωτικό να πάρω την χειραποσκευή μου (55x40x20 cm) μαζί μου στην καμπινα
    Έχω το δικαίωμα να τη δώσω στο check in ?
    Ευχαριστώ.

  89. Ο/Η ΑΘΑΝΆΣΙΟ ΤΟΥΣΙΟΣ λέει:

    Καλησπέρα έκανα κράτηση για Παρίσι για μένα την συζηγο και τα δύο παιδιά μου όσον αφορά τον γιο μου είναι γεννημένος στις 10/11/2002 όταν έκανα την κράτηση από λάθος δήλωσα ότι είναι ενήλικος, ταξιδεύουμε στις 13/10/2018, την συγκεκριμένη ημερομηνία είναι κάτω των 16 ετών και δεν μπορώ να κάνω Chek in, τώρα τι μπορώ να κάνω;

  90. Ο/Η Φαιη λέει:

    Γεια σας θελω κ γω να ρωτήσω το εξής.μου εκλεισαν εισητηρια για θεσσαλονικη κ ενω ηταυτοτητα μου ειναι με 2 επιθετα στο εισητηρια το ατομο που τα εκλεισε εβαλε μονο το δευτερο επιθετο με το ονομα. Θα εχω πρόβλημα να ταξιδεψω η διορθώνεται κ πως. Ευχαριστω

    • Ο/Η admin λέει:

      Δε θα έχετε πρόβλημα..Αλλαγές στα ονόματα γίνονται δωρεάν στην Ryanair εντός 24 ωρών..

  91. Ο/Η Αργυρω λέει:

    Καλησπέρα.Έχω κλείσει εισιτήριο για Θεσσαλονίκη από Αθήνα με την πτήση των 8.30 Παρασκευή 5/10.Μπορώ να το αλλάξω για 6/10 χωρίς χρέωση και πώς;Παρακαλώ ενημερώστε με.Ευχαριστώ.

  92. Ο/Η Aida λέει:

    Taksidhepsa apo Athina Bolonia 5-9-2018 kai girisa simera 12-9-2018 otan efiga apo Athina den eixa provlima me tis aposkeves mou eitane 10 kg kai i dhiastasis kanonika simera pou girisa apo Bologna i eidhia aposkevi mou tin xreoasane 50 € an ine dhinaton gati thelo apandisi tha to pao nomika sas parakalo na mou pite to gati

    • Ο/Η admin λέει:

      Καλησπέρα – σας μετρήσανε τη βαλίτσα στην ειδική θήκη; Αν ναι και δεν χωρούσε, τότε γι’αυτό σας χρεώσαν..

  93. Ο/Η Θανασης λέει:

    Καλημέρα. Μπορώ να ακυρώσω το εισιτήριο μου στις 3/9 Και να το αφήσω ανοικτό για να ταξιδέψω σε άλλη ημερομηνία;

  94. Ο/Η Spyros λέει:

    Μπορω να μεταφερω τις πολυβιταμινες μου και τα σκευασματα πρωτεινη στο αεροπλανο?

  95. Ο/Η Ιωαννης Σαλιαμης λέει:

    καλησπερα ισως μπορειτε να με βοηθεισετε εσεις γιατι δεν μπορω να βγαλω ακρη .Εκανα μια κρατηση στην εν λογο εταιρια πριν κανα δυο μερες και με ημερομινια πτησης 22/12/18 ,προσπαθω να δω αν ειναι ολα καλα με την πτηση μου γιατι τα εισητηρια τα αγορασα απο την εταιρια eSKY.eu αλλα δεν μου δινει καμμια δυνατοτητα να τσεκαρω την πτηση αυτη ενω μου εχουνε δωσει αριθμο κρατησησ πτησης κτλπ η Ryanair δεν δεχετε το νθμερο κρατησης μου αλλα ουτε και το νουμερο πτησης μου ..μου λεει οτι δεν ειναι σωστο το νουμερο η το mail που βαζω ενω ειναι ολοσωστα και τα δυο..αυτα που εχω λαβει δλδ.Τι γινετε σε αυτη την περιπτωση εχω προσπαθηση να επικοινωνησω αλλα ματαια .Μηπως επειδη ειναι για τον Δεκεμβρη γι αυτο δεν δεχετε τα στοιχεια που βαζω??

  96. Ο/Η Μαρια λέει:

    Έχω κλείσει εισιτήρια για Αθήνα Θεσσαλονίκη με επιστροφή στις 13-11-2018. Έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με τα επιτρεπόμενα όρια της δωρεάν χειραποσκευής? Πρέπει να κάνω κάποια διαδικασία για να την μεταφέρω δωρεάν?

    • Ο/Η admin λέει:

      Από 1-11-2018 δεν υπαρχει δωρεαν χειραποσκευη, παρα μονο μια προσωπικη τσαντα (λαπτοπ, φωτογραφικη,κτλ)

  97. Ο/Η κωνσταντινος λέει:

    Καλημερα θα ηθελα να ρωτησω για τις πτησεις οκτωβριου τι ισχυει στην RYAN AIR γι ατις χειροαποσκευες?εχω κλεισει εισητηριο γισ θεσσαλονικη αθηνα στις 9 οκτωβριου και δεν εχω πληρωση προταιρεοτητα χειροαποσκευης οπως μου βγαζει,θα μου την χρεωσουν στο αεροδρομιο η’θα μπορεσω να την μεταφερω δωρεαν στο χωρο αποσκευων του αεροπλανου οπως ισχυε παλια???

    • Ο/Η admin λέει:

      Μπορείτε να την μεταφέρετε δωρεάν, αλλά στον χώρο των αποσκευών – θα την παραλάβετε απο τον ιμάντα αερδρομίου.

  98. Ο/Η Stavroula λέει:

    Καλησπέρα επείγομαξ για βοήθεια εχω αναχώρηση αύριο τ πρωι απο Αθήνα για Φρανκφούργη μαζι με τον αρραβωνιαστικό μου με επιστροφή 22 τ μηνα παλι FRA_ATH. Το πρόβλημα μογ είναι οτξ πέθανε ο παππούς μου 13_4 και λογω κηδειας και λυπης δεν μπορώ να φύγω.. μου ειπαν να στειλω καπου το πιστοποιητικο για να ζητησω το ποσό πίσω! Το θέμα είναι οτι είναι για αύριο και δεν εχεξ τηλεφωνο η εταιρεια τι να κάνω?
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  99. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Καλησπέρα, έκανα μια κράτηση για Λονδίνο και εγω γράψει τα στοιχεία μου με ελληνικούς χαρακτήρες. Θα υπάρξει πρόβλημα στην ανάγνωση των στοιχείων στο αεροδρόμιο του Λονδίνου ;

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    • Ο/Η admin λέει:

      Μπορειτε εντος 24 ωρων να αλλαξετε χωρις χρεωση τα στοιχεια – κατι που σας προτεινουνε ειδικα σε πτησεις εξωτερικου.

  100. Ο/Η ΕΙΡΗΝΗ ΒΙΤΗ λέει:

    Καλησπέρα σας εχω βγάλει εισητήρια με ryanair για 10/οκτωβριου για εμενα και τα παιδια η κόρη μου η μία εχει ταυτότητα για ταξιδεψει και η αλλη διαβατηριο 10 ετων μου ειπαν οτι για την μικρη χρειάζονται ενα χαρτι απο το πατερα οτι επιτρεπεται να ταξιδεψει . Αν μου στειλει ο πατερας το χαρτι με mail η fax γιατι λειπει εξωτερικο ειναι εγκυρο η πρεπει να εχω το πρωτότυπο;

  101. Ο/Η Κωστας λέει:

    Έχω δυο αποσκευές χειρός ήρθα από Γερμανία Ελλάδα !!!!και πετάω αύριο πίσω και θέλω να πάρω συν μια βαλίτσα κανονική !!ποσο κοστίζει γνωρίζετε ;;

  102. Ο/Η ψυλλακη καλλιοπη λέει:

    σε email που μου εστειλε η Ryanair στις 6/9/2018 μου ελεγε οτι επεστρεψε τα χρηματα που χρεωθηκα για αποσκευες στην πιστωτικη μου καρτα μεχρι στιγμης δεν εχουν πιστωθει γιατι;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *